جریمه نقدی و تعلیق یک ساله برای رئیس باشگاه یوونتوس

جریمه نقدی و تعلیق یک ساله برای رئیس باشگاه یوونتوس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

آندریا آنیه لی، رئیس باشگاه یوونتوس به دلیل دست داشتن در ماجرای فروش بلیط به گروه های هواداری دو آتشه به مدت یکسال از فعالیت در این باشگاه معلق و به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو جریمه نیز محکوم شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود سه تن دیگر از مسئولان باشگاه یوونتوس به همین اتهام به مجازاتی مشابه محکوم شده اند و جریمه ای ۳۰۰ هزار یورویی نیز برای باشگاه تعیین شده است.

بر اساس اتهام مطرح شده یک گروه مافیایی فعال در ناحیه کالابریا با نفوذ به سیستم مدیریتی این باشگاه موفق به خرید شمار زیادی از بلیط های دیدارهای یوونتوس شده و سپس بلیط ها را با قیمت های بسیار گران به هواردان دو آتشه این تیم فروخته است.

Andrea Agnelli is banned for a year for his role in selling tickets to ultras, #Juventus fined €300,000 https://t.co/3cltGAC4H3pic.twitter.com/Zfb4xa6DaM

— footballitalia (@footballitalia) 25 septembre 2017

دادستان شهر تورین پیش از این در حکمی خوستار تعلیق دو سال و نیمه برای آنیه لی به اضافه پرداخت جریمه و نیز محرومیت این باشگاه از حضور تماشاگران در دو دیدار خانگی شده بود.

دستگاه رسیدگی به تخلفات ورزشی در ایتالیا همچنین باشگاه یوونتووس را به دلیل فروش دسته های متعدد بلیط به هوادران دوآتشه مورد سرزنش قرار داده است این درحالیست که فروش تنها چهار بلیط به یک فرد وجه قانونی دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت «خدا» به میلان؛ زلاتان سومین قهرمانی را برای آث میلان به ارمغان خواهد آورد؟

گاتزتا دلو اسپورت: طارمی تنها یک قدم با آث میلان فاصله دارد

سردار آزمون رسما به رم پیوست؛ استقبال نه چندان گرم هواداران ایتالیایی از «ریکی ممفیس» ایرانی