داماد ترامپ با جنسیت زن در انتخابات رای داده است

داماد ترامپ با جنسیت زن در انتخابات رای داده است
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، از سال ۲۰۰۹ تاکنون به عنوان زن در انتخابات شرکت کرده است. بر اساس مدارک موجود در دفتر انتخابات ایالت نیویورک، جنسیت جارد کوشنر روی برگه انتخاباتی با جنسیت زن ثبت شده است.

هنوز معلوم نیست این اشتباه از خود کوشنر سر زده یا در هنگام ثبت اداری آن به وجود آمده است. با توجه به جنجال‌های رایج پیرامون داماد ترامپ، برخی احتمال شیطنت برای سوژه کردن او را منتفی نمی‌دانند.

کوشنر دست راست ترامپ در کاخ سفید و مشاور عالی او در امور خاورمیانه است. براد بینام، سخنگوی آمریکن بریج، سازمانی که علیه سیاست‌های دولت ترامپ فعالیت می‌کند، می‌گوید: «وقتی کوشنر یک فرم ساده اداری را نمی‌تواند پر کند، چگونه ادعای میانجیگری صلح اسرائیل و فلسطین را دارد؟»

Jared Kushner, le gendre et bras droit de Trump, est inscrit aux listes électorales en tant que femme. https://t.co/CfOw83AK2Fpic.twitter.com/Dyi7q37jOl

— Pierre Martin (@pmartin_UdeM) 27 septembre 2017

جارد کوشنر که هیچ گونه پیشینه‌ای در سیاست ندارد، از زمان ورود به کاخ سفید چندین بار سوژه جنجال‌های مطبوعاتی شده است. دو روز پیش نیز معلوم شده بود که او از ای‌میل شخصی خودش برای مکاتبات اداری استفاده کرده است. ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی، رقیب خود هیلاری کلینتون را به استفاده از آدرس ای‌میل شخصی برای کارهای دولتی متهم کرده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟