ان بی ای؛ پیروزی خانگی پورتلند برابر لس‌آنجلس لیکرز

ان بی ای؛ پیروزی خانگی پورتلند برابر لس‌آنجلس لیکرز
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، ان بی ای تیم پورتلند تریل بلیزرز موفق شد در دیداری بسیار نزدیک لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۰ شکست دهد.

پورتلند این دیدار خانگی را با برتری محسوس در کوارتر نخست آغاز کرد و توانست در همان ابتدا ۴۱ بر ۲۵ از میهمان خود جلو بیافتد.

کالیفرنیایی ها که نمی خواستند به همین زودی تسلیم شوند کوارتر دوم را با برتری دوازده امتیازی از آن خود کردند تا در پایان نیمه نخست تنها با چهار امتیاز کمتر از میزبان به رختکن بروند.

دو تیم در نیمه دوم پا به پای هم پیش رفتند و در حالیکه تنها یک ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود دامیان لیلارد، پوینت گارد ۱ متر و ۹۱ سانتی متری پورتلند با یک پرتاب سه امتیازی پیروزی در این مسابقه دشوار را برای تیم میزبان رقم زد.

Damian Lillard (32 PTS, 6 REBS, 5 ASTS) lifts the trailblazers</a> to victory over the <a href="https://twitter.com/Lakers?ref_src=twsrc%5Etfw">Lakers, 113-110! #RipCitypic.twitter.com/nKSikhYXOc

— NBA (@NBA) 3 novembre 2017

لیلارد با ۶ ریباند، ۵ پاس تعیین کننده و کسب ۳۴ امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود. این در حالیست که بروک لوپز و کیل کوزما هر یک به ترتیب ۲۷ و ۲۲ امتیاز برای لس آنجلس لیکرز کسب کردند.

پورتلند با کسب پنجمین پیروزی طی 9 مسابقه اخیر اینک در رده هشتم جدول کنفرانس غرب جای گرفته است.

Lillard Time, in photos » https://t.co/CjK2QEyxDZpic.twitter.com/Tz185hDduT

— Trail Blazers (@trailblazers) 3 novembre 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ان بی ای؛ «وولوز»ها در خانه به پورتلند رحم نکردند

ان بی ای؛ مینه‌سوتا در خانه دنورناگتز را شکست داد

نگاهی به بسکتبال آنگولا، سلطان توپ و سبد قارهٔ سیاه