حضور اوباما در هیات منصفه دادگاه منتفی شد

حضور اوباما در هیات منصفه دادگاه منتفی شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده برای خدمت در هیات منصفه انتخاب نشد.

آقای اوباما در حال ورود به مرکز خدمات شهروندی ریچارد جی دیلی در حالیکه یک کت اسپرت و پیراهن بدون کراوات به تن داشت با استقبال گروهی از شهروندان روبرو شد.

به گزارش اسوشیتدپرس، قاضی ارشد شهرستان کوک در ایالت ایلینوی به خبرنگاران گفت که باراک اوباما در برای انجام این وظیفه شهروندی انتخاب نشده است.

اگرچه باراک و میشل اوباما گفته اند که تا پایان تحصیلات دبیرستان دختر کوچکشان ساشا در واشنگتن خواهند ماند اما هنوز خانه ای به سبک معماری جرجی در شیکاگو دارند. روز جمعه رئیس جمهور سابق آمریکا منزل خود در شیکاگو را ترک کرده و با اتومبیل شخصی خود وارد پارکینگ ساختمان دادگاه شد. او با تمامی افراد حاضر در سالن انتظار دادگاه دست داد.

شرکت در هیات منصفه دادگاه از وظایف شهروندی در ایالات متحده است. باراک اوباما نیز برای خدمت در هیات منصفه دادگاه شیکاگو احضار شده بود که پس از حضور در دادگاه، مقامات قضایی، وی را برای حضور در این مقام انتخاب نکردند.

پیش از این نیز جورج دبلیو بوش در سال ۲۰۱۵، بیل کلینتون در سال ۲۰۰۳ و جو بایدن، معاون اول باراک اوباما در سال ۲۰۱۱ برای خدمت در هیات منصفه احضار شده بودند. که از میان آنها تنها جورج بوش در ترکیب هیات منصفه قرار گرفت.

شبکه های اجتماعی باراک اوباما و همسرش پس از پایان دوره دوم ریاست جمهوری با انتشار مطالبی از فعالیتهای اجتماعی این زوج در «موسسه اوباما»، مردم آمریکا را به انجام وظایف شهروندی دعوت می کنند.

The most important role in a democracy is citizen. Find your polling place, find out if you’re registered to vote, and more at Vote.org.

A post shared by Obama Foundation (@obamafoundation) on Nov 7, 2017 at 9:47am PST

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟