لاکتالیس، تمام تولیدات شیر خشک و مکمل غذایی خود را از بازار جمع‌آوری می‌کند

گروه لاکتالیس فرانسه شامل چند شرکت بزرگ تولید محصولات غذایی است
گروه لاکتالیس فرانسه شامل چند شرکت بزرگ تولید محصولات غذایی است
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

لاکتالیس که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات لبنی در جهان است، دو هفته پیش هم از جمع‌آوری ۶۲۵ محموله از تولیدات شیر خشک خود به دلیل احتمال آلودگی به سالمونلا خبر داده بود.

آگهی

لاکتالیس، گروه شرکت‌های فرانسوی تولید کننده فرآورده‌های لبنی روز پنج‌شنبه اعلام کرد تمام ۷۲۰ محموله شیر خشک و مکمل‌های غذایی خود را که از ۱۵ فوریه سال جاری میلادی به این سو در کارخانه کرائون تولید شده، از بازار جمع‌آوری می‌کند.

لاکتالیس که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات لبنی در جهان است، دو هفته پیش هم از جمع‌آوری ۶۲۵ محموله از تولیدات شیر خشک خود به دلیل احتمال آلودگی به سالمونلا خبر داده بود. باکتری سالمونلا عامل یکی از شایع‌ترین مسمومیت‌های غذایی است که اغلب اسهال، معده درد و استفراغ به دنبال دارد.

مسئولان گروه لاکتالیس که کارخانه لبنیات آن در شهر کرائون در شمال غربی فرانسه قرار دارد، می‌گویند که گزارش تازه‌ای از بیماری اطفال دریافت نکرده و تصمیم اخیر آنها مبنی بر جمع‌آوری محموله‌های جدید، تنها برای احتیاط بوده است.

مقام‌های بهداشتی فرانسه پیش از این گفته بودند که از اوایل ماه دسامبر ۲۶ کودک در این کشور به دلیل مصرف محصولات لاکتالیس بیمار شده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فروش پودر بچه جانسون اند جانسون در آمریکا و کانادا متوقف می‌شود

تولید شیر شتر صنعتی با فرمول ویژه نوزادان در امارات

نیمی از جمعیت جهان تا سال ۲۰۳۵ چاق می‌شوند؛ کشورها برای کنترل چاقی شهروندان خود چه می‌کنند؟