هاشمی شاهرودی در آلمان بستری است

هاشمی شاهرودی در آلمان بستری است
Copyright خبرگزاری ابنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت ایران در غیاب محمود هاشمی شاهرودی، ۶۹ ساله، برگزار شد.

آگهی

دو هفته پس از اعلام خبر سفر درمانی محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت ایران به خارج از کشور عکسی از او در یکی از بیمارستان های آلمان منتشر شد.

در عکسی که خبرگزاری ابنا همراه با خبر عیادت رضا رمضانی، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از محمود هاشمی شاهرودی منتشر کرده است، مجید سمیعی، پزشک ایرانی در کنار او دیده می شود.

جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت ایران در غیاب محمود هاشمی شاهرودی، ۶۹ ساله، برگزار شد. از او که بین سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸ برای دو دوره ریاست قوه قضایه ایران را برعهده داشت به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی جانشینی علی خامنه ای، رهبر کنونی ایران یاد می شود.

رهبر ایران اردیبهشت ماه سال جاری از محمود هاشمی شاهرودی که در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود، عیادت کرد. علی خامنه ای سه ماه بعد محمود هاشمی شاهرودی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت منصوب کرد.

همزمان با ادامه درمان محمود هاشمی شاهرودی در آلمان عده ای از مخالفان جمهوری اسلامی برای تجمع در مقابل ساختمان بیمارستانی که او در آن بستری است فراخوانی منتشر کرده اند. این تجمع اعتراضی همزمان با تجمعات مشابه در برخی شهرهای اروپایی در حمایت از تظاهرات اخیر در ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند

عیادت رهبر ایران از هاشمی شاهرودی

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محمود هاشمی شاهرودی درگذشت

واکنش‌ها به مداوای هاشمی شاهرودی در آلمان؛ تظاهرات مخالفان، توضیح پروفسور سمیعی

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند