گواردیولا از انتقال قطعی سانچز به منچستریونایتد خبر داد

 گواردیولا از انتقال قطعی سانچز به منچستریونایتد خبر داد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گزارش نشریه تلگراف الکسیس سانچز در ازای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش شصت میلیون پوند آرسنال را ترک خواهد کرد و راهی اولدترافورد خواهد شد.

آگهی

در حالیکه انتقال پر سر و صدای الکسیس سانچز از آرسنال به منچستر یونایتد مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد، پپ گواردیولا روز جمعه در جریان یک کنفرانس خبری با تایید نهایی شدن این انتقال برای ستاره شیلیایی و تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی منچستر سیتی با اعلام اینکه انتظار پیوستن سانچز به تیم رقیب را داشت خاطرنشان کرد: «آنچه در حال حاضر می دانم این است که الکسیس همچنان بازیکن آرسنال است اما فکر می کنم به زودی به یونایتد خواهد پیوست. بنابر این به هر دو طرف تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. نظر من در خصوص الکسیس تغییری نکرده و بهترین ها را برای او می خواهم.»

گواردیولا که در بارسلون با سانچز کار کرده و از مدتها پیش نیز به دنبال جذب وی بود در حالی از قطعیت این انتقال سخن می گوید که خوزه مورینیو، سرمربی «من یونایتد» پیش از دیدار روز جمعه این تیم مقابل «برنلی» در خصوص پیوستن مهاجم شیلیایی به تیم اش گفت: «اتفاق تازه ای روی نداده است. همه می دانند که ما در حال انجام این کار هستیم و آرسن ونگر نیز به صراحت از آن سخن به میان آورده است.»

ونگر، سرمربی آرسنال به تازگی در جریان یک کنفرانس خبری ضمن اشاره به پایان قرارداد سانچز با توپچی ها از احتمال زیاد پیوستن وی به شیاطین سرخ و نیز انتقال هنریک میختاریان به تیم اش خبر داده بود.

این درحالیست که برخی رسانه های انگلستان انتقال سانچز به من یونایتد را نهایی و مبلغ قرارداد وی را نیز اعلام کرده اند.

به گزارش نشریه تلگراف الکسیس سانچز در ازای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش شصت میلیون پوند آرسنال را ترک خواهد کرد و راهی اولدترافورد خواهد شد. برخی دیگر از نشریات دستمزد هفتگی سانچز را معادل پانصد هزار یورو اعلام کرده اند.

با توجه با اینکه قرارداد سانچز با آرسنال در پایان فصل به اتمام می رسد توپچی ها بسیار علاقمندند در ازای دریافت پیشنهادی خوب ستاره خود را ترانسفر کنند زیرا در غیر این صورت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بدون دریافت وجهی وی را از دست خواهند داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آرسن ونگر دو سال دیگر در آرسنال ماندنی شد

منچستر یونایتد قهرمان لیگ اروپا شد

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود