تشابه نقطه ارگاسم و پایتخت لیتوانی در یک پوستر تبلیغاتی

تشابه نقطه ارگاسم و پایتخت لیتوانی در یک پوستر تبلیغاتی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دو دانشجوی گرافیک پوستری تبلیغاتی با بهره‌گیری از ارضای زنان طراحی کرده‌اند که مورد توجه مقامات گردشگری لیتوانی قرار گرفته است.

آگهی

مقامات صنعت گردشگری در لیتوانی در حال مذاکره با دانشجویانی هستند که در سن ۲۵ و ۲۷ سالگی یک پوستر تبلیغاتی طراحی کرده‌اند که ویلنیوس، پایتخت لیتوانی را با نقطه ارضای یک زن، G POINT، در کل بدن او که به مثابه قاره اروپا است، مقایسه می‌کند.

این پوستر زاییده خلاقیت دو دانشجوی گرافیک است و در این پوستر می‌بینیم که یک زن دستش را روی لیتوانی و پایتخت این کشور در حالت خودارضایی فشار می‌دهد و می‌خوانیم: «هیچ کس نمی‌داند ویلنیوس کجاست اما وقتی به اینجا می‌آیید شگفت زده می‌شوید.»

طراحان این پوستر خلاقانه، یورگیس رامانوسکاس و اسکایسته کوری نایته نام دارند. آنها این طرح را در جریان یک مسابقه گرافیک تبلیغاتی دانشجویی ارائه داده‌اند.

مدیر مدرسه طراحی این دانشجویان به یورونیوز می‌گوید: «کار این دانشجویان فوق العاده است. ما از دیدن کار آنها لذت زیادی برده‌ایم.»

معمولا مدیران این مدرسه پوسترهای تبلیغاتی را دانشجویان را نمی‌فروشند اما این بار این مدیران بدلیل خاص و استثنایی بودن این پوستر به دانشجویان اجازه داده‌اند با مقامات شهر ویلنیوس برای فروش این پوستر مذاکره کنند. 

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عذرخواهی کاترین دنو از زنان قربانی خشونت با تاکید بر آزادی جنسی

تبلیغات «نژادپرستانه»، چه شرکت‌هایی را وادار به عذرخواهی کرده است؟

بخارست؛ تازه ترین تحولات صنعت تبلیغات در کنفرانس «انجمن بین المللی بازاریابی»