صداوسیمای یزد به خاطر توصیه به شستن و بوسیدن پای شوهران در یک برنامه عذرخواهی کرد

صداوسیمای یزد به خاطر توصیه به شستن و بوسیدن پای شوهران در یک برنامه عذرخواهی کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

صداوسیمای یزد به خاطر پخش برنامه‌ای که درآن یک کارشناس مذهبی به زنان توصیه کرده بود که پای همسرانشان را با شیر و گل ماساژ داده و ببوسند، عذرخواهی کرد.

آگهی

صدای و سیمای یزد بابت پخش سخنان یک کارشناس امور دینی یک برنامه تلویزیونی از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه صادره شده از سوی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد آمده است: «بر اساس تماس‌های مکرر و ارتباط با صدا وسیمای مرکز یزد، عده‌ای از مردم شریف و بزرگوار درباره بخش تقطیع شده از کارشناسی یک برنامه تلویزیونی که در فضای مجازی منتشر شده اظهار گلایه و ناراحتی کرده‌اند لذا به این وسیله از حضور ارجمندتان پوزش طلبیده و تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و دقت بیشتر در ارائه محتوا، این مساله جبران و با نظارت بیشتر و موثرتر برنامه‌های سازنده و مؤثر تولید و پخش شود.»

این ویدیو که در آن به زنان توصیه شده بود پای همسران خود را بشویند و ببوسند، به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و انتقاد بسیاری از مردم را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: خشونت علیه زنان؛ از بدن‌های کبود تا روان‌های رنجیده

در این برنامه تلویزیونی کارشناس دینی شبکه استانی یزد به مخاطبان توصیه کرد که پای شوهرانشان را حتی اگر معتاد هستند یا دست بزن دارند در تشت شیر یا آب گرم آذین شده به گل ماساژ دهند، با حوله خشک کنند و بر پای آنها بوسه بزنند. به گفته کارشناس شبکه یزد این عمل از سکته مغزی و قلبی جلوگیری کرده و مانع از آن می‌شود تا شوهر با همسر خود بدرفتاری کند.

این کارشناس در ادامه در توضیح دلیل بوسه زدن بر پای شوهران افزود که پیامبر اسلام گفته است که اگر شرک نبود که بر بندگان خدا سجده کنید، دستور می‌دادم که برای همسران خود سجده کنید.

به تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به چیپس مخصوص «بانوان»

«خطرناکترین» کلان شهر جهان برای زنان کجاست؟

روز جهانی زن در آمریکا رنگ و رویی ضدترامپ به خود گرفت