اتهام حمایت از حملات فرانسه خواننده محجبه را از گردونه رقابت خارج کرد

 اتهام حمایت از حملات فرانسه خواننده محجبه را از گردونه رقابت خارج کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

منل ابتسام، خواننده جوان فرانسوی که به خاطر حجاب و صدای گیرایش توجه داوران و مخاطبان این برنامه تلویزیونی را به خود جلب کرده بود به علت جنجال ناشی از پست های فیسبوکی اش مجبور به اعلام انصراف از ادامه در این مسابقه شد.

آگهی

خواننده محجبه در یک برنامه تلویزیونی پربیننده از شبکه دولتی فرانسه، که در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده بود، مجبور به کناره گیری شد.

منل ابتسام، خواننده جوان فرانسوی که به خاطر حجاب و صدای گیرایش توجه داوران و مخاطبان این برنامه تلویزیونی را به خود جلب کرده بود به علت جنجال ناشی از پست های فیسبوکی اش درباره حملات تروریستی سالهای اخیر در فرانسه مجبور به اعلام انصراف از ادامه در این مسابقه شد.

ابتسام که از چند روز پیش آماج حملات تويیتری قرار گرفته بود، تصمیم خود را مبنی بر ترک این مسابقه از طریق ویدیویی که صفحه رسمی خود در فیسبوک به اشتراک گذاشته بود اعلام کرد. او به طرفداران اش اطمینان بخشید که ترک مسابقه به معنی پایان خوانندگی اش نیست. این جوان خواننده در این ویدیو گفت: «هدف من از شرکت در این مسابقه ایجاد همبستگی بین مردم بود و نه جدایی... من به انسانیت، مهربانی انسان ها و آینده کشورم اعتقاد دارم».

این خواننده جوان که از ابتدای شرکت در مسابقه به علت حجاب اش آماج حملات توییتری قرار گرفته بود از چند روز پیش مورد حملات شدیدتری قرار

گرفت. این موج جدید حملات با برملا شدن پست های فیسبوکی خصوصی ابتسام در واکنش به حمله تروریستی شهر «نیس» از سرگرفته شد. ابتسام نوشته بود که «تروریست واقعی، دولت ما است».

**
**

**
**

**
**

**
**

**
**

**
**

**
**

**
**

**
**

بیشتر بخوانید:خواننده محجبه‌ فرانسوی: روی سرم عمامه نیست، حجاب مدرن است

کاربران زیادی خواستار انصراف ابتسام شدند. دبیر منطقه ای حزب جبهه ملی فرانسه، جان میشل کدناس در توئیتر خود نوشت که انجمن قربانیان حمله تروریستی شهر نیس از شبکه تلویزیون فرانسه می خواهند که شرکت کننده محجبه از مسابقه حذف شود و «حق کاملا با آنهاست».

منل ابتسام با اوج گرفتن این حملات در صفحه توئیتر خود این گونه توضیح داد که عصر روز واقعه حملات، اقوامش در همان محل در حال گردش بودند و این مسئله موجب یک واکنش احساسی از او شده است. حالا بعد از دو سال «آدم پخته تر»ی است و متوجه می شود که چرا چنین جملاتی می تواند برای «مردم تکان دهنده» باشد.

به کانال یورونیوز فارسی در تلگرام بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه ۳۰ میلیارد تومانی تجهیز امامزاده به سونا و جکوزی

ممنوعیت بورکینی در سواحل کن در فرانسه

داعش مسئولیت حمله نیس در فرانسه را برعهده گرفت