رومانی؛ برگزاری نیمه نهایی انتخابی برای مسابقه یوروویژن در معدن نمک

رومانی؛ برگزاری نیمه نهایی انتخابی برای مسابقه یوروویژن در معدن نمک
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بخش چهارم نیمه نهایی مسابقه آواز انتخابی یوروویژن در رومانی به معنای واقعی کلمه زیر زمینی بود. این بخش از مسابقه، امسال در یک معدن نمک بزرگ برگزار شد.

آگهی

بخش چهارم نیمه نهایی مسابقات آواز «سلستیا ناسیونالا»، انتخابی مسابقات آواز یوروویژن در شهر «توردا» در رومانی با انتخاب سه خواننده برای بخش نهایی انتخابی به پایان رسید.

بخش چهارم نیمه نهایی مسابقه آواز انتخابی یوروویژن در رومانی به معنای واقعی کلمه زیر زمینی بود. این بخش از مسابقه، امسال در شهر توریستی توردا و در معدن نمکی در عمق ۱۰۰ متری زیر زمین در محیطی با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد برگزار شد.

آماده سازی فنی این فضا برای برگزاری مسابقه، هفت روز به طول انجامید. شهردار توردا، برگزار کننده چهارمین نیمه نهایی انتخابی یوروویژن در رومانی می گوید: «این برنامه تلاش زیادی به همراه داشت. باید مقدمات امنیتی در نظر گرفته می شد و علاوه بر این ۲۰ تن کابل و تجهیزات نصب شد. اما به نظرم ارزشش را داشت. من دیشب با جوانان خواننده صحبت کردم و آنها به شرکت در چنین رویدادی افتخار می کردند.»

سزار اوآتو، خواننده اپرا و نوازنده پیانو و همچنین دیانا دومیترسکو، بازیگر و مدل رومانیایی، اجرای این مسابقه را بر عهده داشتند. آقای اوآتو که در مسابقه یوروویژن سال ۲۰۱۳ به عنوان نماینده رومانی شرکت کرده بود، می گوید این اولین بار است که معدن نمک را از نزدیک می بیند.

سزار اوآتو می گوید: «فکر می کنم تجربه جالبی برای ما و خوانندگان است زیرا بودن در اینجا حس خوبی دارد و همچنین حالت آکوستیک عالی هم دارد.»

A post shared by ?Cezar Ouatu? (@cezar.ouatu) on Feb 6, 2018 at 11:49pm PST

تیری، یکی از ۱۲ نفر شرکت کننده نیمه نهایی بود که به فینال راه یافت. این خواننده جوان توانست در این دوره ۴۳ امتیاز کسب کند.

تیری درباره اجرا در معدن نمک می گوید: «شنیده بودم که اینجا بزرگ است ولی فراتر از این حرف هاست. خواندن در این محیط برای من افتخاری بود؛ زیرا فرصت این را داشتم که در معدن نمک بخوانم. من شنیدم که این معدن زیباترین در نوع خود، در اروپا و حتی جهان است.»

فلی بونا و کلودیا آنداس، خوانندگان دیگری هستند که از سوی هیات داوران برای شرکت در فینال انتخابی یوروویژن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

پرتغال فاتح یوروویژن سال ۲۰۱۷ شد

احتمال جلوگیری از حضور نماینده روسیه در مسابقه یوروویژن در اوکراین

سایه سیاست بر مسابقات آواز یوروویژن ۲۰۱۷

پنجمین دوره نیمه نهایی این مسابقه آواز در شهر سیگیشوآرا برگزار خواهد شد. در این آخرین دوره نیمه نهایی ۱۲ شرکت کننده برای سه جای خالی فینال با هم رقابت می کنند.

فینال این مسابقه بیست و پنجم فوریه در شهر بخارست، پایتخت رومانی برگزار می شود. برندگان این مسابقه نماینده رومانی در مسابقه یوروویژن امسال در لیسبون پرتقال خواهند بود.

A post shared by inTurda.ro (@inturda.ro) on Feb 12, 2018 at 12:08am PST

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اسرائیل برنده مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۸ و میزبان سال آینده این رقابت شد

مروری بر مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۸ پیش از مرحله فینال

بحران سیاسی در رومانی بر سر انتقال سفارت به بیت المقدس