قتل‌های سریالی کانادا؛ مظنون به کشتن ششمین قربانی متهم شد

مظنون به ارتکاب قتل های سریالی در کانادا
مظنون به ارتکاب قتل های سریالی در کانادا Copyright رویترز
Copyright رویترز
نگارش از Euronews با استفاده از  Reuters
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بقایای جسد یکی از مقتولان این پرونده در گلدان های بزرگی که مظنون در خانه اش در شمال تورنتو نگهداری می کرد، کشف شد.

آگهی

پلیس کانادا می گوید بروس مک آرتور، مظنون به قتل‌های سریالی در این کشور روز جمعه در ششمین پرونده قتل تفهیم اتهام شد.

بنا به اعلام پلیس تورنتو برای بروس مک آرتور به اتهام قتل یک مرد ۴۰ ساله که در سال ۲۰۱۰ میلادی در یکی از محلاتی که به سکونت همجنسگرایان مشهور است، مفقود شد، کیفرخواست صادر شده است. این مظنون به قتل های سریالی در ماه ژانویه (دی ماه) بازداشت شده بود.

انتقادهای زیادی از عملکرد پلیس تورنتو در رسیدگی به پرونده ناپدیدشدگان در محله همجنسگرایان این شهر شده است. منتقدان از پلیس به دلیل اینکه بازداشت فرد مظنون سالها طول کشید، انتقاد کرده اند.

بقایای جسد یکی از مقتولان این پرونده در گلدان های بزرگی که بروس مک آرتور در خانه اش در شمال تورنتو نگهداری می کرد، کشف شد. بقایای پنج جسد دیگر نیز پیش از این در منزل مظنون کشف شده بود.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

بروس مک آرتور، ۶۶ ساله، در حالی برای ششمین بار برای قتل مورد تفهیم اتهام قرار گرفت که پیش از این برای او به اتهام قتل پنج مرد کیفرخواست صادر شده است.

قربانیان این پرونده قتل های سریالی اندرو کینزمن، ۴۹ ساله، سلیم اسن، ۴۴ ساله، سروش محمودی، ۵۰ ساله، مجید کیهان، ۵۸ ساله، دد لیسوویک، حدودا ۴۵ ساله و اسکاندا ناواراتنام، ۴۰ ساله معرفی شده اند. خانواده سروش محمودی - که برخی منابع می‌گویند ایرانی است- در سال ۲۰۱۵ مفقود شدن او را به پلیس گزارش کرده بودند. مجید کیهان نیز یک پناهنده اهل افغانستان بود که پسرش در سال ۲۰۱۲ ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده بود.

پلیس کانادا تاکید کرده است به جستجوی شواهدی از قتل های احتمالی دیگر در این پرونده ادامه خواهد داد. بنا به اعلام پلیس تورنتو پس از گرم شدن هوا از سگهای جستجوگر پلیس برای یافتن شواهد جدید در حیاط منزل بروس مک آرتور استفاده خواهد شد.

پلیس بر این باور است که بروس مک آرتور یا در محله همجنسگرایان تورنتو به سراغ قربانیان می‌رفته و یا با استفاده از اپلیکیشنهای ویژه ملاقات همجنسگرایان با آن‌ها قرار می‌گذشته است.

وکیل بروس مک آرتور تاکنون از اظهار نظر در مورد اتهامات وارده به موکلش خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

منابع بیشتر • ABC News, l'Obs

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پلیس کانادا جسد هفتمین قربانی قاتل سریالی همجنسگرایان را پیدا کرد

چارلز منسن تبهکار مشهور آمریکایی در گذشت

دولت فدرال کانادا متعهد به اجرای «برنامه تغذیه ملی» در مدارس سراسر کشور شد