از آیفون های جدید چه خبر؟

محصولات اپل در یکی از فروشگاههای این شرکت
محصولات اپل در یکی از فروشگاههای این شرکت Copyright رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شرکت اپل با ارائه سه مدل جدید آیفون به دنبال جذب مشتریانی است که به دنبال خرید مدل های ارزان قیمت تری از آیفون ۱۰ هستند.

آگهی

شرکت اپل قصد دارد سه مدل جدید از تلفن های هوشمند خود را در سال جاری میلادی روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی «بلومبرگ» یکی از این تلفن های هوشمند بزرگترین آیفونی خواهد بود که تاکنون عرضه شده است. تلفن هوشمند دیگر نسخه به روز شده آیفون ۱۰ و هم اندازه آن خواهد بود. آیفون سوم مدل ارزان قیمت تر آیفون ۱۰ خواهد بود که دارای تنها برخی از ویژگی های آخرین مدل تلفن های هوشمند اپل است.

بنا به همین گزارش شرکت اپل با ارائه سه مدل جدید آیفون به دنبال جذب مشتریانی است که به دنبال خرید مدل های ارزان قیمت تری از آیفون ۱۰ هستند.

انتظار می رود اپل به طور رسمی پاییز سال جاری میلادی از نسخه های جدید آیفون رونمایی کند. با این حال همچنان احتمال تغییر در این گوشی ها و برنامه رونمایی از آنها وجود دارد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

رویترز
تصویری ویدئویی از آیفون ۱۰رویترز

شرکت اپل، مستقر در ایالت کالیفرنیای آمریکا در حالی به دنبال عرضه نسخه ارتقاء یافته آیفون ۱۰ است که میزان فروش آخرین مدل آیفون با انتظارات مطابقت نداشت. اپل در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی، ۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار آیفون فروخت. این در حالی است که پیش بینی می شد بیش از ۸۰ میلیون آیفون در این بازه زمانی به فروش برسد.

به نظر می رسد شرت اپل با ارائه سه مدل آیفون جدید به دنبال جذب مشتریان مختلف است و با عرضه این تلفن های هوشمند تنها گروهی خاص را مد نظر ندارد.

بسیاری از مشتریان همیشگی اپل پس از رونمایی از آیفون ۱۰ به دلیل قیمت هزار دلاری آن گوشی های خود را تغییر ندادند.

بنا به این این گزارش طول صفحه نمایش بزرگترین تلفن هوشمند اپل ۶.۵ اینچ خواهد بود. این در حالی است که بدنه این آیفون به اندازه آیفون هشت پلاس است. پیش بینی می شود در این آیفون امکان تقسیم صفحه نمایش بین دو اپلیکیشن متفاوت فراهم شود.

این احتمال وجود دارد که این آیفون میزان فروش آیپد (ipad) را به دلیل شباهتش با این محصول کاهش دهد. پیش بینی می شود در این مدل از گوشی های اپل همانند آیفون ۱۰ از فناوری «او ال ای دی» (OLED) استفاده شود. در این تلفن همراه همچنین مانند آیفون ۱۰ از فناوری تشخیص چهره استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر شرکت اپل قصد دارد برای مشتریان خود در برخی کشورها امکان استفاده از دو سیم کارت را در این مدل فراهم کند.

شرکت اپل از اظهارنظر در مورد گزارش بلومبرگ خودداری کرده است. 

بیشتر بخوانید:

منابع بیشتر • Bloomberg

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رونمایی از محصولات جدید اپل؛ خدمات تلویزیونی، سرویس بازی و کارت اعتباری

تلفن‌های هوشمند اپل صدها تماس اضطراری ناخواسته برقرار کردند

محصول جدید اپل در راه بازار