ترامپ رئیس ستاد انتخابات سال ۲۰۲۰ خود را منصوب کرد

 برد پارسکیل به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ منصوب شد
برد پارسکیل به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ منصوب شد Copyright  David Fitzgerald/Web Summit via Sportsfile
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رئیس جمهوری آمریکا با این انتصاب به نوعی سعی در خاموش کردن صداهایی دارد که از هم اکنون خواهان برکناری وی از قدرت و یا حداقل نامزد نشدنش در انتخابات سال ۲۰۲۰ هستند.

آگهی

دونالد ترامپ با انتصاب رئیس ستاد انتخاباتی خود از هم اکنون و حتی پیش از انتخابات کنگره خود را آماده حضور قوی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا یکسال پس از نخستین تجربه به دست گرفتن هدایت کاخ سفید که با تنش و فراز و نشیب‌های زیاد همراه بوده است اینک خود را نامزد انتخابات سال ۲۰۲۰ معرفی و حتی رئیس ستاد انتخاباتی خود را نیز مشخص کرده است.

برد پارسکیل، مدیر بخش دیجیتال و شبکه های اجتماعی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ که بسیاری از تحلیلگران نقش او را در پیروزی آقای ترامپ پر رنگ و بسیار برجسته توصیف کرده‌اند به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی در سال ۲۰۲۰ انتخاب و منصوب شده است.

او پیش‌تر در گفتگویی با یک برنامه تلویزیونی در آمریکا اعلام کرده بود در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ از شرکت های فیسبوک و توئیتر برای استفاده بهینه و کارآمدتر از این ابزار های اطلاع رسانی و تبلیغاتی درخواست کمک و راهنمایی کرده است.

پارسکیل که از افراد معتمد در میان خانواده و کارمندان دونالد ترامپ است سال ۲۰۱۶ پس از پیوستن به ستاد انتخاباتی وی به نشریه نیویورک تایمز گفته بود به عنوان «فرزند یک کارگر اهل کانزاس به خوبی آنچه ترامپ می گوید را درک می کند.»

اریک ترامپ، فرزند رئیس جمهوری آمریکا نیز در بیانیه ای با تمجید از شخصیت و توانایی های برد پارسکیل، وی را «فردی بسیار با استعداد و توانمند» معرفی و بر «نقش حیاتی وی در موفقیت کارزار انتخاباتی» پدرش در سال ۲۰۱۶ تاکید کرده است.

برد پارسکیل همچنین از افراد نزدیک به جرد کوشنر، داماد رئیس جمهوری آمریکا است که بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی دسترسی وی به اطلاعات طبقه بندی شده و محرمانه بسیار محدود شده است.

بیشتر بخوانید: دسترسی جارد کوشنر به اطلاعات محرمانه کاخ سفید محدود شد

به گزارش منابع آمریکایی، دونالد ترامپ پس از ادای سوگند ریاست جمهوری و از نخستین روز به دست گرفتن قدرت در آمریکا دستور تشکیل ستاد انتخاباتی برای دوره بعد را صادر کرده بود. این در حالیست که هنوز مشخص نیست آیا محافظه کاران در انتخابات آتی کنگره که هشت ماه آینده برگزار می شود دست بالا را خواهند داشت یا اینکه موازنه قدرت در پارلمان آمریکا به نفع دمکرات ها تغییر خواهد کرد.

از سوی دیگر آقای ترامپ با انتصاب رئیس جدید کمپین انتخاباتی خود به نوعی سعی در خاموش کردن صداهایی دارد که از هم اکنون خواهان برکناری وی از قدرت و یا حداقل نامزد نشدنش در انتخابات سال ۲۰۲۰ هستند.

یک سال نخست به دست گرفتن قدرت توسط دونالد ترامپ با انتقادهای زیادی از برخی رفتارها و یا اظهارنظرهای وی همراه بوده است. اتهام های آزار و تجاوز جنسی یا تحقیقات دامنه دار پلیس فدرال آمریکا، سنا و مجلس نمایندگان در خصوص احتمال دخالت روسیه در انتخابات آمریکا که دامن رئیس جمهوری و تعدادی از نزدیکان وی را گرفته هدف اصلی بسیاری از این انتقاد ها بوده است.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اپرا وینفری: اگر خدا نشانه‌ای بفرستد نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌شوم

لاوروف: اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و کشورهای اروپایی خیال‌پردازی است

سرویس امنیتی لهستان با همکاری کشور چک یک شبکه جاسوسی روسیه را منهدم کرد