دربی ۸۶؛ حضور پر تعداد هواداران سرخابی: بلیت‌ها تمام شد

دربی ۸۶؛ حضور پر تعداد هواداران سرخابی: بلیت‌ها تمام شد
Copyright عکس از خبرگزاری مهر (عکاس: اصغر خمسه)
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هواداران دو تیم استقلال وو پرسپولیس برای تماشای دربی ۸۶ از ساعات اولیه صبح در ورزشگاه آزادی حاضر شدند در عین حال مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ظهر پنجشنبه اعلام کرد که بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده است و از هوادارانی که از قبل بلیت تهیه نکرده‌اند خواست تا به ورزشگاه نیایند.

آگهی

چند ساعت مانده به شهرآورد (دربی) ۸۶ تهران، هوادارن دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعات اولیه صبح روز پنج‌شنبه دهم اسفند در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

به گزارش وبسایت برنامه نود، با وجود اینکه دربی امروز از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود اما درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ده صبح به روی هواداران باز شد.

مسابقه برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بدلیل نتایج خوب تیم استقلال با رهبری وینفرید شفر، مربی آلمانی این تیم و صعود آب‌یهای پایتخت به رده سوم جدول لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است. این در هر حالی است که پرسپولیس نیز با ۵۷ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و قهرمانی این تیم در لیگ برتر مسجل شده است.

هوادار تیم پرسپولیس پیش از آغاز دربی ۸۶ (عکس از خبرگزاری مهر)

قرمزهای پایتخت با مربی‌گری برانکو ایوانکویچ، در صورت باخت ذوب آهن در بازی همزمان روز پنجشنبه در مقابل پارس جنوبی، حتی با یک مساوی مقابل استقلال قهرمان لیگ خواهند شد و پایان این بازی می‌تواند به جشن قهرمانی پرسپولیس بدل شود.

به گزارش وبسایت نود، نزدیک به ۶۰ هزار هوادار دو تیم استقلال و پرسپولیس که ساعاتی مانده به آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شده‌اند، به شعار دادن علیه یکدیگر اکتفا نکرده و به پرتاب اشیا و بطری‌های آب معدنی به سمت یکدیگر پرداختند.

هواداران تیم استقلال پیش از آغاز بازی دربی ۸۶ پایتخت

از حواشی مهم شهرآورد ۸۶، حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در ورزشگاه آزادی برای تماشای این بازی خواهد بود. وی در این سفر علاوه بر تماشای دربی پایتخت، در مراسم روز جهانی فوتبال زنان نیز شرکت خواهد کرد. همچنین مارکو فان باستن، ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و تیم میلان که به همراه رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران آمده است نیز برای تماشای بازی امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی حاضر خواهد شد.

در حالی که لیست نهایی بازیکنان تیم استقلال برای این بازی اعلام شده است، رسانه‌های ورزشی ایران صبح روز پنجشنبه ترکیب احتمالی تیم قرمزهای پایتخت را منتشر کردند.

به گزارش وبسایت نود، مهدی رحمتی، بابازاده، خسرو حیدری، چشمی، حسینی، ابراهیمی، قربانی، جابر انصاری، سهرابیان، باقری، زکی پور، جباروف،‌ وریا غفوری، شجاعیان، نورافکن، تیام، کریمی، بویان و اسماعیلی فهرست بازیکنان تیم استقلال هستند که امروز مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد.

دربی ۸۵؛ دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با نتیجه ۱ بر صفر، فاتح شهرآورد ۸۵ شد

در این میان، گلزنی های «تیام»، بازیکن سنگالی تیم استقلال در بازی‌های اخیر توجهات بسیاری را به وی جلب کرده است.

به گزارش رسانه‌های ایران ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس در این بازی شامل علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی یا صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه یا احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و یا گادوین منشا خواهد بود.

قضاوت این دیدار به عهده علیرضا فغانی با همراهی رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک‌ داورهای بازی خواهد بود.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده است. وی از هوادارانی که از قبل بلیت تهیه نکرده‌اند خواست تا به ورزشگاه نیایند. به گزارش خبرگزاری ایسنا نیز ظرفیت طبقه پائین ورزشگاه نیز کاملا تکمیل شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرسپولیس، فاتح شهرآورد ۸۵

جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس؛ مربی که در کلاس معرفت به بازیکنان تیم ملی نمره صفر داده بود

پرسپولیس و استقلال در دیداری جنجالی به تساوی ۱-۱ دست یافتند