رازهای موفقیت لامبورگینی در گفتگو با مدیرعامل آن

رازهای موفقیت لامبورگینی در گفتگو با مدیرعامل آن
نگارش از Ilia Nick
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«امسال انتظار داریم تولیدمان را به بیش از ۵ هزار دستگاه برسانیم حال آنکه تا سال ۲۰۱۹ می‌خواهیم این رقم را دوبرابر کنیم.»

آگهی

استفانو دومنیکالی، مدیرعامل شرکت لامبورگینی که در حال حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو حضور دارد درباره نکات برجسته و محصولات آینده این خودروساز مشهور ایتالیایی با یورونیوز گفتگو کرده است.

یورونیوز:توقع‌ها از لامبورگینی بالاست، پیش‌بینی می‌کنید که بازدیدکنندگان چه محصولی را در غرفه شما خواهند دید؟ نکات برجسته این محصول کدام اند؟

دومنیکالی: کار برجسته ما «هوراکان پرفورمنت اسپایدر» است که عضو تازه خانواده ما است که بخش خودروهای سوپراسپرت ما را کامل می‌کند. اما مهمتر از آن در نمایشگاه خودروی امسال در ژنو،‌ نخستین نمونه ابرخودروی شاسی‌بلند ما است که اوروس (Urus) نام دارد و موفقیتی باورنکردنی داشته است.

خودروی شاسی‌بلند لامبورگینی به نام اوروس که موفقیت چشمگیری داشته است.

یورونیوز:لامبورگینی در سال ۲۰۱۷ هم رکورد تازه‌ای از فروش داشت. هدف شما در تولید برای سال‌های آینده چیست و بنا دارید در چه راستایی سرمایه گذاری کنید؟

دومنیکالی: «امسال انتظار داریم تولیدمان را به بیش از ۵ هزار دستگاه برسانیم، حال آنکه تا سال ۲۰۱۹ می‌خواهیم این رقم را دوبرابر کنیم.»

یورونیوز:بهترین بازار شما کجاست؟

دومنیکالی: «بهترین بازار ما تا اینجای کار ایالات متحده است؛ یک سوم فروش ما آنجا است و دومین بازار ما ژاپن است. سومین مشتری عمده ما بریتانیا است و بازارهای دیگر ما هم از نظر فروش بسیار به هم نزدیک اند.»

یورونیوز:برنامه شما برای خودروهای برقی یا هیبرید چیست؟‌

دومنیکالی:‌ «گام عملی بعدی،‌ قطعا ساخت خودروهای برقی دوگانه (هیبرید) است. دوگانه‌سازی در هر حال به موتورهای سنتی ما که بسیار قوی هستند مربوط خواهد بود؛ منظورم موتورهای خورجینی ۱۰ و ۱۲ سیلندر است.»

**بیشتر بخوانید: **ولوو ایکس‌سی‌۴۰ خودروی سال اروپا شد

یورونیوز:لامبورگینی چطور سبک، و حال و هوای ایتالیایی خودش را حفظ می‌کند، به‌ویژه حالا که گروه‌های فولکس‌واگن و آئودی سهامدار آن شده‌اند؟

دومنیکالی: «بسیار ساده. یک بخش ماجرا پول است که به سرمایه گذاران و سهامداران ما گره خورده و برای ما بسیار مهم است. اما نکته دیگر کارخانه مونتاژ ماست که در سنت آگاتا بولونز (شمال شرقی ایتالیا) قرار دارد. لامبورگینی یک شرکت ایتالیایی است با میراثی که در آینده هم در کشور ما باقی خواهد ماند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مدیر اجرایی لامبورگینی: خودرو ما نمادی از رویای دوران کودکی است که تحقق یافته است

اولین بیمار دریافت‌کننده تراشه مغزی نورالینک تنها از طریق ذهنش شطرنج بازی کرد

اِنویدیا از پردازنده گرافیکی بلک‌ول، قدرتمندترین تراشه جهان برای هوش مصنوعی رونمایی کرد