هنرپیشه سابق پورنو: حاضرم پول ترامپ را پس دهم

هنرپیشه سابق پورنو: حاضرم پول ترامپ را پس دهم
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

خبر رابطه این هنرپیشه فیلم‌های پورن با آقای ترامپ نخستین بار در ژانویه سال ۲۰۱۸ به رسانه‌ها درز پیدا کرد.

آگهی

استفانی کلیفورد مشهور به استورمی دنیلز، هنرپیشه سلبق فیلم‌های پورنو روز دوشنبه گفت که حاضر است ۱۳۰ هزار دلاری را که در ازای سکوتش از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گرفته پس دهد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز این هنرپیشه گفته است که ترجیح می‌دهد سکوت خود را بشکند و درباره رابطه‌اش با رئیس جمهوری آمریکا سخن بگوید.

وکیل آقای ترامپ در سال ۲۰۱۶ صد و سی هزار دلار به استورمی دنیلز پرداخت و با انعقاد قراردادی او را متعهد به سکوت درباره رابطه‌اش با رئیس جمهوری آمریکا کرد.

خبر رابطه این هنرپیشه فیلم‌های پورن با آقای ترامپ نخستین بار در ژانویه سال ۲۰۱۸ به رسانه‌ها درز پیدا کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده استورمی دنیلز در سال ۲۰۰۶ با رئیس جمهوری آمریکا رابطه داشته است.

بیشتر بخوانید:

این هنرپیشه فیلم‌های پورنو پیش‌تر گفته بود که قراردادش باطل است چرا این قرارداد تنها به امضای او و وکیل آقای ترامپ رسیده و شخص رئیس جمهوری آمریکا آن را امضا نکرده است.

مایکل اوناتی، وکیل استورمی دنیلز در این باره به خبرنگاران گفت که موکلش باید بتواند آزادانه سخن بگوید و «مردم آمریکا را در جریان حقیقت قرار دهد.»

با این حال وکیل هنرپیشه سابق از امکان انعقاد یک قرارداد تازه سخن گفت و تاکید کرد که قرارداد جدید با امضای تمام طرف‌ها از جمله دونالد ترامپ باشد.

به کانال یورونیوز فارسی در تلگرام بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قاضی نیویورک بازار شکایت علیه ترامپ را داغ کرد

هنرپیشه پورنو: می توانم آزادانه در مورد رابطه‌ام با ترامپ اظهار نظر کنم

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم