وکیل ستاره پورنو: شواهد رابطه استورمی دنیلز با ترامپ موجود است

استورمی دنیلز، ستاره پورنو
استورمی دنیلز، ستاره پورنو Copyright آرشیو
نگارش از Euronews با استفاده از  رویترز، خبرگزاری فرانسه
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

وکیل استورمی دنیلز پنجشنبه شب در صفحه توئیتر خود عکسی از یک «سی دی» یا «دی وی دی» منتشر کرد که به گفته او حاوی شواهدی است که رابطه موکلش با دونالد ترامپ را ثابت می کند.

آگهی

وکیل استورمی دنیلز، ستاره پورنو می گوید با مطلبی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده به دنبال ارسال پیامی هشدارآمیز به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

مایکل آوناتی، وکیل استورمی دنیلز پنجشنبه شب در صفحه توئیتر خود عکسی از یک سی دی یا دی وی دی منتشر کرد. او همراه با این عکس نوشته بود: «اگر یک عکس به اندازه هزار کلمه ارزشمند باشد، ارزش این [سی دی یا دی وی دی] چند کلمه خواهد بود؟»

او در ادامه از هشتگ برنامه ۶۰ دقیقه شبکه «سی بی اس» استفاده کرده بود. این شبکه قرار است یکشنبه شب مصاحبه با استورمی دنیلز را در این برنامه پخش کند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

توئیت وکیل استورمی دنیلز

وکیل استورمی دنیلز روز شنبه در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» تاکید کرد که لوحی که او تصویرش را منتشر کرده است حاوی شواهدی است که رابطه موکلش با دونالد ترامپ را ثابت می کند.

مایکل آوناتی اظهار داشت: «می خواهم در این مورد صریح باشم: این [توئیت] یک پیام هشدار آمیز بود. پیامی هشدارآمیز به مایکل کوهن [وکیل دونالد ترامپ] و تمام افرادی بود که وابسته به رئیس جمهور ترامپ هستند. آنها بهتر است بعد از یکشنبه شب خیلی خیلی مراقب حرفهایشان در مورد موکل من و مطالب و دروغ هایی که قصد دارند مطرح کنند، باشند.»

استورمی دنیلز که نام اصلی او استفانی کلیفورد است در طرح دعوی خود علیه دونالد ترامپ مدعی شده است که در سال ۲۰۰۶ با رئیس جمهوری کنونی آمریکا رابطه داشته است. به گفته استورمی دنیلز وکیل شخصی دونالد ترامپ پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ به او ۱۳۰ هزار دلار پرداخت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

منابع بیشتر • «سی ان ان» «سی بی اس»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شایعه احضار شاهد تازه؛ صدور کیفرخواست ترامپ باز هم به تعویق افتاد

اف بی آی از دفتر وکیل شخصی ترامپ بازرسی کرد

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت