ان بی ای؛ پیروزی خارج از خانه اوکلاهوماسیتی مقابل نیواورلئانز

راسل وستبروک، پوینت گارد ۱ متر و ۹۱ سانتی‌متری اوکلاهوما سیتی
راسل وستبروک، پوینت گارد ۱ متر و ۹۱ سانتی‌متری اوکلاهوما سیتی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شاگردان بیلی دونووان که در حضور بیش از هجده هزار تماشاگر تیم میزبان به مصاف نیو اورلئانز رفته بودند در یک دیدار بسیار سخت و نزدیک ۱۰۹ بر ۱۰۴ بر حریف خود غلبه کردند.

آگهی

در ادامه رقابت های لیگ بسکتیال حرفه ای آمریکا، ان بی ای تیم اوکلاهوما سیتی موفق شد به یک پیروزی دلچسب خارج از خانه دست یابد.

شاگردان بیلی دونووان که در حضور بیش از هجده هزار تماشاگر تیم میزبان به مصاف نیو اورلئانز رفته بودند در یک دیدار بسیار سخت و نزدیک ۱۰۹ بر ۱۰۴ بر حریف خود غلبه کردند تا چهل و پنجمین پیروزی را در هفتاد و هشتمین مسابقه فصل تجربه کنند.

نیو اورلئانز که از امتیاز میزبانی برخوردار بود شروع خوبی در این دیدار داشت و توانست کوارتر نخست را با هشت امتیاز برتری به پایان برساند. پلیکان ها در ادامه نتوانستند به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهند و با واگذار کردن نتیجه در کوارترهای دوم و سوم با چهار امتیاز اختلاف به استقبال یک چهارم پایانی رفتند.

دو تیم در کواتر پایانی هر یک ۲۹ امتیاز کسب کردند تا همان چهار امتیاز اختلاف حکم به برتری نهایی اوکلاهوما سیتی دهد.

پل جرج، اسمال فوروارد ۲ متر و ۶ سانتی و راسل وستبروک، پوینت گارد ۱ متر و ۹۱ سانتی‌متری اوکلاهوما سیتی هر یک به ترتیب با کسب ۲۷ و ۲۶ امتیاز تاثیرگذارترین بازیکنان میدان بودند و سهم بزرگی در پیروزی تیم اشان داشتند. وستبروک علاوه بر این با ۱۵ ریباند و ۱۳ پاس تعیین کننده یک «تریپل دابل» را در این دیدار به نام خود ثبت کرد.

اوکلاهوما سیتی با این پیروزی در رده پنجم جدول کنفرانس غرب جای گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ان بی ای؛ دومین پیروزی یوتاجاز در مرحله پلی آف مقابل اوکلاهوماسیتی

پیروزی تورنتو رپتورز بر ایندیانا پیسرز

ان بی ای؛ مینه‌سوتا در خانه دنورناگتز را شکست داد