دیدنی های سرزمین آفتاب از نگاه سرمربی ایسلندی تیم هندبال ژاپن

دیدنی های سرزمین آفتاب از نگاه سرمربی ایسلندی تیم هندبال ژاپن
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

«مناظر شهر کیوتو شبیه یک کارت پستال است»

آگهی

در مجله «ژاپن از نگاه من» با جاذبه های گردشگری ژاپن را از نگاه خارجی هایی آشنا می شویم که در این کشور کار و زندگی می کنند. در این گزارش به همراه داگور سینگوردسون، سرمربی ایسلندی تیم ملی هندبال ژاپن با برخی از جاذبه های توکیو و کیوتو آشنا می شویم.

داگور سینگوردسون، سرمربی تیم ملی هندبال ژاپن هم برای استراحت به چشمه های آب گرم در توکیو می آید. سر مربی ایسلندی تیم ملی هندبال ژاپن هدفی بزرگ دارد: او می خواهد تیم هندبال ژاپن را برای بازی های المپیک سال ۲۰۲۰ در توکیو آماده کند. این هدف برای داگور که قبلا سرمربی تیم ملی آلمان بوده است، چالش بزرگی است. تیم ملی آلمان به سرمربی گری داگور توانست عنوان قهرمان اروپا را در سال ۲۰۱۶ کسب کند. داگور سینگوردسون قبلا یک بازیکن حرفه ای هندبال بوده است.

او می گوید: « ژاپن کشور بسیار زیبایی است. من همیشه دلم می خواست به اینجا برگردم. فکر بازگشت به ژاپن را همیشه در سر داشتم. تا اینکه فرصتی پیش آمد و توانستم این آرزو را عملی کنم. می دانم انتخاب درستی کردم و کار در اینجا برای خودم، خانواده ام و زندگی ام بسیار خوب است.»

«با قدم زدن در کیوتو پا به دنیای باستان می گذارید»

چشمه های آب گرم محل خوبی برای آرامش و ریلکس کردن قبل از ترافیک سنگین روزانه است. داگور سینگوردسون می گوید تقابلی را که در فرهنگ ژاپن میان کار زیاد و استراحت وجود دارد، می پسندد.

او می گوید: «معابد منحصر به فردی در کیوتو هست که طی هزاران سال حفظ شده اند. شگفت انگیز است. دیدن زنهایی که کیمونو پوشیده اند و بازدید از کیوتو، مثل این است که پا به دنیای باستان گذاشته اید. این مناظر شبیه یک کارت پستال است.»

در کیوتو بیش از ۱۰۰۰ معبد بودایی و زیارتگاه آیین شنتو وجود دارد.

هانامی، جشن به شکوفه نشستن درختان گیلاس

جشنواره شکوفه گیلاس ژاپن هم یکی از زیباترین مناظر طبیعی پایتخت سابق ژاپن به شمار می آید. مردم در کیوتو به شکوفه نشستن درختان گیلاس را که به جشن «هانامی» معروف است و نوید بهار را می دهد، با پیک نیک کردن در میان درختان به شکوفه نشسته و خوردن بنتو و نوشیدن چای و آبجو جشن می گیرند. > Welcome to the world of #sakura#flowers#hanami#花見#桜#kyoto#京都pic.twitter.com/AhHdCpE5Ww

— Kyoto Connection (@Kyoto_Network) March 31, 2018

گردشگران با قدم زدن در منطقه گیون در کیوتو، می توانند گیشای واقعی ببینند.

به کانال تلگرام فارسی بپیوندید

توکیو، مهد سوشی

توکیو به خاطر آشپزی اش غنی اش هم شهرت دارد. اینجا مهد سوشی است. بازار ماهی تسوکیجی در این شهر می توانید نحوه درست کردن سوشی را ببنید.

داگور می گوید: «من همه نوع سوشی دوست دارم و مخلوط را ترجیح می دهم . تونا و ایل سوشی مورد علاقه ام است. عالی است. وقتی پشت میز مینشیدیند و سرآشپزها و پیشخدمتهای رستوران را می بینید. از نظر من اینها هنرمند هستند.»

بیشتر بخوانید:

ماجراجویی در ژاپن؛ آبهای زلال و فیروزه ای جزایر اوکیناوا

ماجراجویی در ژاپن؛ بازدید عبادتگاه ایتسکوشیما از روی آب

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ژاپن چگونه از تخصص خود برای کمک به بهبود اوکراین استفاده می‌کند؟

صنعت پنبه ازبکستان پس از تحریم دوباره رونق گرفت

گربه‌ها و گوزن‌ها؛ یاوران گردشگری در مناطق دورافتادهٔ ژاپن