نخستین واکنش ترامپ به ادعای هنرپیشه پورنو: خبر ندارم

نخستین واکنش ترامپ به ادعای هنرپیشه پورنو: خبر ندارم
Copyright رویترز
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کاخ سفید پیشتر از قول دونالد ترامپ ادعای هنرپیشه پورنو را تکذیب کرده بود.

آگهی

دونالد ترامپ می‌گوید از ماجرای پول دادن به ستاره فیلم‌های پورنو خبر نداشته است.

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد این که آیا در جریان پولی که به استفانی کلیفورد پرداخت شده و این که این پول از کجا آمده، خبر دارد. او در پاسخ گفته است: «نه». ترامپ همچنین به این خبرنگاران که در هواپیما همراه او بوده‌اند گفته است که ماجرا را از وکیلش مایکل کوئن بپرسند.

این نخستین بار است که دونالد ترامپ شخصا و به صورت عمومی در مورد این ماجرای جنجالی اظهار نظر می‌کند. کاخ سفید پیشتر از قول دونالد ترامپ ادعای هنرپیشه پورنو را تکذیب کرده بود.

استفانی کلیفورد، معروف به «استورمی دانیلز» (دانیلز طوفانی) که یک بازیگر و کارگردان فیلم‌های پورنوست، پیش از این مدعی شده بود که دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ با او رابطه جنسی داشته و پیش از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶، به او ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت داده‌اند تا این رابطه را فاش نکند. در صورت اثبات این ادعا، مسئولان کارزار تبلیغاتی ترامپ و خود او به تخلف انتخاباتی متهم خواهند شد.

مایکل کوئن پرداخت پول از حساب شخصی خودش به کلیفورد را تأئید کرده اما گفته است که خود آقای ترامپ در این پرداخت نقش نداشته است.

خانم کلیفورد از دادگاه خواسته بود که از دونالد ترامپ رسما امضا بگیرد که این رابطه جنسی را تکذیب می‌کند، اما دادگاه این درخواست را نپذیرفته است. در عوض وکلای دونالد ترامپ از این ستاره فیلم‌های پورنو به دادگاه شکایت کرده و بابت نقض توافق برای عدم افشا، از او ۲۰ میلیون دلار غرامت طلب کرده‌اند.

واکنش وکیل استفانی کلیفورد

مایکل اوناتی، وکیل استفانی کلیفورد در نخستین واکنش به اظهار نظر دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود از این سخنان استقبال کرده و آن را موجب تقویت ادعای موکلش خوانده است.

وی در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی به طعنه، کریسمس را به دونالد ترامپ تبریک گفت زیرا این اظهار نظر ترامپ یک «پیروزی» برای جناح سیاسی او به شمار می‌رود که خانم کلیفورد «بی‌صبرانه در انتظار» آن بوده است. خود ترامپ به تبریک گفتن در خارج از مناسبت‌ها شهرت دارد.

آقای اوناتی همچنین گفته است که ادعای ترامپ در مورد این که در جریان پرداخت نبوده، کار این پرونده را «ساده‌تر» هم کرده است. وی افزود: «اگر رئیس جمهوری از پرداخت پول خبر نداشته، بنابراین از توافق‌نامه هم نباید خبر داشته باشد. پس قاعدتا توافق‌نامه‌ای در کار نبوده که خانم کلیفورد بخواهد به خاطر نقض آن غرامت بدهد.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اتهام رابطه جنسی با بازیگر پورنو مانع از افزایش محبوبیت ترامپ نشد

کاخ سفید اتهام رابطه جنسی ترامپ با هنرپیشه پورنو را رد کرد

رئیس یک دانشگاه که فیلم‌های پورن با همسرش را در فضای مجازی منتشر می‌کرد، اخراج ‌شد