دربان سابق برج: ترامپ از خدمتکارش فرزند دارد

دربان سابق برج: ترامپ از خدمتکارش فرزند دارد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رسانه های آمریکایی ابعاد یک پرونده جنجالی را فاش کرده اند که مدعی است، ۳۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۵ میلادی به دربان سابق برج ترامپ پرداخت شده تا ماجرای رابطه ترامپ با یکی از خدمتکارانش و فرزندی که از آن رابطه دارد را منتشر نکند.

آگهی

ماجرای جنجالی رابطه احتمالی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با یکی از خدمتگذارانش در برج ترامپ وارد مرحله جدیدی شده است.

بعد از اینکه رسانه های آمریکایی خبر دادند که یکی از نگهبانان سابق برج ترامپ ادعا کرده ترامپ فرزندی از رابطه با یکی از خدمتگدارانش دارد، حالا دینو ساجدین دربان سابق برج ترامپ در این خصوص واکنش نشان داده است.

به گزارش رسانه های آمریکایی دینو ساجدین در سال ۲۰۱۵ میلادی طی توافقی با رسانه «نشنال انکوایرر» پذیرفته در ازای فاش نکردن این ماجرا و فروش اختصاصی این ماجرا به نشنال انکوایرر مبلغ ۳۰ هزار دلار دریافت کند.

به کانال یورونیوز فارسی در تلگرام بپیوندید

آقای ساجدین روز ۱۲ آوریل در گفتگو با بازفید گفت: «امروز من مطلع شدم توافقی که با نشنال انکوایرر برای عدم انتشار این ماجرا داشتم از سوی رسانه‌ها منتشر شده است.» ساجدین در بیانیه‌ای که در اختیار بازفید قرار داده می‌گوید: «تایید می‌کنم زمانی که در برج ترامپ (در دهه ۱۹۸۰) مشغول به کار بودم، به من گفته بودند کاری به کار آن خدمتکار نداشته باشم چرا که با ترامپ رابطه داشته و از این رابطه یک فرزند هم دارد.»

در این گزارش‌ها اسمی از این خدمتکار و بچه‌اش برده نشده و ادعای ساجدین نیز به طور رسمی تایید نشده است.

بیانیه این دربان زمانی منتشر شد که آسوشیتدپرس و نیویورکر روز پنجشنبه ۱۲ آوریل در گزارشی از توافق ۳۰ هزار دلاری ساجدین و «نشنال انکوایرر» در سال ۲۰۱۵ میلادی خبر دادند. ای پی و نیویورکر می‌گویند: «طبق توافق، اگر ساجدین، در خصوص جزئیات توافق حرفی بزند، باید یک میلیون دلار جریمه بپردازد.»

رسانه نشنال انکوایرر البته این اظهارات آقای ساجدین را تایید نکرده است. گفتنی است طبق نظرسنجی که سی‌ان‌ان در مارس ۲۰۱۸ انجام داد، ۵۶ درصد مردم آمریکا بر این باورند رسانه «نشنال انکوایرر» به نفع ترامپ فعالیت می‌کند.

برای آگاهی از اخبار جهان نسخه iOS یا اندروید اپلیکیشن یورونیوز را دریافت کنید. (زبان برنامه را در منوی تنظیمات به فارسی تغییر دهید)

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همه اخراجی‌های کاخ سفید در پانزده ماه زمامداری ترامپ

اتهام رابطه جنسی با بازیگر پورنو مانع از افزایش محبوبیت ترامپ نشد

ترامپ بر سر پرونده حق‌السکوت به ستاره پورن: اگر قاضی به زندان بیندازدم افتخار بزرگی برایم خواهم بود