با سامسونگ گلکسی ۱۰ بیشتر آشنا شوید

با سامسونگ گلکسی ۱۰ بیشتر آشنا شوید
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گلکسی اس۱۰ دارای یک دوربین سه بعدی خواهد بود که آن را از دیگر محصولات این شرکت و همچنین محصولات مشابه سایر شرکت‌ها متفاوت خواهد کرد.

آگهی

شرکت کُره‌ای سامسونگ روز سه شنبه اعلام کرد که طراحی محصول جدید این شرکت یعنی گلکسی اس۱۰ (Galaxy S10) را به اتمام رسانده است.

با وجود اینکه تنها یک ماه از ورود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس۹+ به بازار تلفن‌های همراه می‌گذرد، اما شرکت سامونگ اعلام کرده است که محصول جدید خود را برای ورود به بازار آماده می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که این محصول اکتبر امسال راهی بازار شود.

گلکسی اس ۱۰ دارای یک دوربین سه بعدی خواهد بود که آن را از دیگر محصولات این شرکت و همچنین محصولات مشابه سایر شرکت‌ها متفاوت خواهد کرد. طراحی و تولید این دوربین با همراهی دو شرکت دوربین‌سازی «منتیس ویژن» و «وودگیت» صورت خواهد گرفت.

صفحه نمایش این محصول مانند گلکسی اس۸ و گلکسی اس۹ به صورت نامحدود (infinity display) خواهد بود بدین معنی که صفحه نمایشگر بزرگی است که با حذف دکمه منو از روی آن میدان دید وسیع‌تری در اختیار مشتری این تلفن‌های همراه قرار می‌گیرد.

در مدل جدید حسگر اثر انگشت برخلاف دیگر مدلها که در پشت گوشی قرار داشتند، در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است که دسترسی و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به گوشی‌های همراه سامسونگ گرفته می‌شود، ذخیره باتری این گوشی‌هاست که در مقایسه با تلفن‌های همراه مشابه پایین‌تر است. مشخص نیست که طراحان محصول جدید چه تدابیری برای رفع این مشکل اندیشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سودآورترین شرکت‌های جهان در نیمه اول سال ۲۰۱۷

چرا نباید باتری گوشی‌های موبایل خود را در طول شب شارژ کنیم؟

ویدئوی تمسخرآمیز سامسونگ علیه آیفون X