مدیر اداره راه نروژ به دانش‌آموزان: در کنار خیابان‌ها سکس نکنید

مدیر اداره راه نروژ به دانش‌آموزان: در کنار خیابان‌ها سکس نکنید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تریه مو گوستاوسن معتقد است که دیدن صحنه سکس نوجوانان در کنار خیابان‌ها و میدان‌ها ممکن است رانندگان را دچار «شگفتی بیش از اندازه» کرده و حواس آنها را از جاده و اصول رانندگی پرت کند.

آگهی

تریه مو گوستاوسن (Terje Moe Gustavsen)، مدیر اداره راه نروژ از دانش‌آموزان دبیرستانی خواسته است که در زمان برگزاری جشن پایان سال مدارس در کنار خیابان‌ها و میدان‌ها سکس نکنند.

به طور سنتی، دانش آموزان دبیرستان‌های نروژ در پایان سال تحصیلی در جشن «روس (Russ)» شرکت می‌کنند. این مراسم از روز ۲۰ آوریل تا ۱۷ می که روز ملی نروژ است در سراسر این کشور برگزار می‌شود. این جشن با نوشیدن مشروبات الکلی سنگین، مهمانی و گاها رفتارهایی برخلاف «عرف» جامعه همراه است.

تریه مو گوستاوسن که پیشتر وزیر حمل و نقل نروژ بود، معتقد است که دیدن صحنه سکس نوجوانان در کنار خیابان‌ها و میدان‌ها، حتی دورافتاده و متروکه، ممکن است رانندگان را دچار «شگفت‌زدگی بیش از حد» کرده و حواس آنان را از جاده و اصول رانندگی پرت کند.

وی با تاکید بر اینکه جشن روس باید اوقات خوشی را برای دانش‌آموزان به همراه داشته باشد، از آنان خواست تا با رعایت این مساله از بروز خطرات احتمالی و وقوع حوادثی که رانندگان را تهدید می‌کند، بکاهند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

میلیاردر آمریکایی به قاچاق جنسی متهم شد

گروه‌های گردشگران باید به فروشگاه‌های سکس آمستردام «پشت کنند»

مرد سوئدی به اتهام تجاوز اینترنتی به ده سال زندان محکوم شد