طرح شرکت هواپیمایی پابیدا برای جا به جایی ایستاده مسافران

هواپیمای شرکت پابیدا
هواپیمای شرکت پابیدا Copyright آرشیو
نگارش از Euronews با استفاده از  ریانووستی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

حدود سه هفته پیش در نمایشگاه طراحی داخلی هواپیماها در شهر هامبورگ آلمان از نوعی طراحی جدید داخل هواپیماهای مسافربری با صندلی های ویژه ایستادن رونمایی شده بود.

آگهی

شرکت هواپیمایی پابیدا در روسیه در نظر دارد با جا به جایی مسافران به صورت ایستاده تعداد مسافران در پروازهای خود را افزایش دهد.

بنا به گزارش رسانه های روسیه شرکت پابیدا که زیرمجموعه شرکت آئروفلوت محسوب می شود قصد دارد با استفاده از نوآوری جدید در زمینه جا به جایی ایستاده مسافران هوایی درآمد خود را افزایش دهد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

براساس طرح شرکت پابیدا در هواپیماهای این شرکت بخشی ویژه طراحی خواهد شد که در آن به جای صندلی های معمولی از «صندلی های ایستادنی» استفاده خواهد شد. با این حال استفاده از این صندلی های ایستادنی همچنان باید از نظر ایمنی مورد تائید قرار گیرد.

شرکت پابیدا در واکنش به گزارش های منتشر شده تنها اعلام کرده در حال بررسی پیشنهادات مختلف در راستای افزایش تعداد بلیط های ارزان قیمت خود است.

حدود سه هفته پیش در نمایشگاه طراحی داخلی هواپیماها در شهر هامبورگ آلمان از نوعی طراحی جدید داخل هواپیماهای مسافربری با صندلی های ویژه ایستادن رونمایی شده بود. انتظار می رود این طراحی که توسط یک شرکت ایتالیایی انجام شده است امکان افزایش تعداد مسافران هواپیماها را تا ۲۰ درصد فراهم کند.

توئیتر
هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ساخت صندلی هواپیما از پوست کاکتوس و تور ماهیگیری در آلمان

جدال آمریکا و اروپا بر سر جت فرا‌صوت

مسکو ممنوعیت صدور تیتانیوم به بوئینگ را بررسی می‌کند