نتانیاهو: ایران در پی توسعه تسلیحات به شدت خطرناک در سوریه برای نابودی اسرائیل است

 نتانیاهو: ایران در پی توسعه تسلیحات به شدت خطرناک در سوریه برای نابودی اسرائیل است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نتانیاهو همچنین ایران را متهم کرده است که بدنبال استقرار نیروی نظامی دریایی و زیر دریایی در مدیترانه است و گفت که این موضوع تهدیدی واقعی برای ماست.

آگهی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه ایران را متهم کرد که در پی توسعه تسلیحات به شدت خطرناک در سوریه است تا اسرائیل را نابود کند.

نخست وزیر اسرائیل این ادعا را در جریان نشست سه جانبه با رئیس جمهوری قبرس و نخست وزیر یونان در نیکوزیا پایتخت قبرس مطرح کرد.

نتانیاهو ایران را متهم کرده است که بدنبال استقرار نیروی نظامی دریایی و زیر دریایی در مدیترانه است و گفت که این موضوع تهدیدی واقعی برای ما است.

نخست وزیر اسرائیل در هفته‌های گذشته گفته بود که اسرائیل اجازه نخواهد داد که ایران حضور نظامی اش را در سوریه گسترش دهد.

تهران و دمشق، اسرائیل را متهم می کنند که در ماههای گذشته در چندین حمله هوایی پایگاه نیروهای ایرانی در سوریه را مورد حمله قرار داده است.

نتانیاهو اگرچه در جریان کنفرانس خبری سه جانبه، ایران را مورد حمله قرار داد اما اشاره ای به توافق هسته‌ای ایران و قدرتهای جهانی و احتمال خروج آمریکا از این توافق نکرد.

با این حال آلکسیس سیپراس نخست وزیر یونان موضعی مخالف خروج آمریکا از توافق هسته ای گرفت و گفت: «لغو توافق با ایران می تواند بی ثباتی بیشتری به همراه داشته باشد.»

اسرائیل در هفته های گذشته به شدت تلاش کرده است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا را به خروج از برجام ترغیب کند و شواهد گویای آنست که تا چند ساعت آینده رئیس جمهوری آمریکا خروج این کشور از برجام را اعلام خواهد کرد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها