آمریکا و عربستان حسن نصرالله را تحریم کردند

هواداران گروه حزب الله لبنان در بیروت
هواداران گروه حزب الله لبنان در بیروت Copyright رویترز
Copyright رویترز
نگارش از Euronews با استفاده از  رویترز، خبرگزاری فرانسه
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

همزمان با اعلام این تحریم ها عربستان سعودی و چند کشور دیگر منطقه نیز علیه ۱۰ تن از رهبران و فرماندهان حزب الله لبنان تحریم هایی وضع کردند.

آگهی

آمریکا روز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه گروه حزب الله لبنان به اجرا گذاشت. در فهرست تحریم شدگان جدید نام حسن نصرالله، دبیر کل این گروه و نعیم قاسم، معاون وی دیده می شود.

در بیانیه وزارت خزانه داری ایالات متحده نام چهار فرد دیگر در میان تحریم شدگان دیده می شود. حسین الخلیل، ابراهیم امین السید و هاشم صفی الدین دیگر مقامات حزب الله هستند که از سوی آمریکا تحریم شده اند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

همزمان با اعلام این تحریم ها عربستان سعودی و چند کشور دیگر منطقه نیز علیه ۱۰ تن از رهبران و فرماندهان حزب الله لبنان تحریم هایی وضع کردند. حسن نصرالله، نعیم قاسم، محمد یزبک، حسین خلیل، ابراهیم امین السید، طلال حمیه و علی یوسف شراره از جمله افرادی هستند که از سوی عربستان و متحدانش در فهرست حامیان تروریسم قرار گرفته اند و مورد تحریم قرار گرفته اند.

بحرین، کویت، عمان، قطر و امارات متحده عربی کشورهایی هستند که به همراه عربستان رهبران ارشد گروه حزب الله لبنان را تحریم کرده اند. بنا به دستور مقامات این کشورها اموال و حساب های بانکی رهبران تحریم شده حزب الله توقیف می شود.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حملات متقابل اسرائیل و سوریه در دمشق و جولان؛ اسرائیل قاسم سلیمانی را مسئول دانست

پایان انتخابات پارلمانی لبنان، احتمال پیروزی حزب الله

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد