فدراسیون فوتبال مصر: محمد صلاح تنها سه هفته در دسترس نخواهد بود

محمد صلاح پس از سه هفته به میدان باز می گردد
محمد صلاح پس از سه هفته به میدان باز می گردد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مصر که در گروه A مسابقات جام جهانی روسیه قرار دارد روز پانزدهم ژوئن در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های مرحله گروهی به مصاف اروگوئه می رود.

آگهی

محمد صلاح، مهاجم لیورپول و تیم ملی مصر برای مداوای مصدومیت خود تنها سه هفته در دسترس نخواهد بود و بعد ازاین مهلت امکان حضور در ترکیب تیم ملی کشورش را خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال مصر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر ضمن اشاره به دیدار اخیر رئیس این فدراسیون و پزشک تیم ملی فوتبال این کشور که اینک به همراه محمد صلاح در اسپانیا به سر می‌برد بار دیگر تاکید کرد که «اگر خدا بخواهد صلاح در جام جهانی حضور خواهد داشت و غیبت وی برای ادامه مراحل درمان بیش از سه هفته به طول نخواهد انجامید.»

مهاجم سرشناس و محبوب تیم ملی مصر روز سه شنبه وارد والنسیا در اسپانیا شد تا در یک کلینیک تخصصی معالجات مکمل بر روی شانه آسیب دیده خود را دنبال کند.

بیشتر بخوانید:

محمد صلاح برای ادامه مراحل فشرده درمانی وارد اسپانیا شد

مصر که در گروه A مسابقات جام جهانی روسیه قرار دارد روز پانزدهم ژوئن در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی به مصاف اروگوئه می‌رود.

این تیم روزهای ۱۹ و ۲۵ ژوئن نیز به ترتیب با روسیه، کشور میزبان و عربستان سعودی، نماینده قاره آسیا مسابقه خواهد داد.

محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول انگلیس که هواداران تیم ملی کشورش در جام جهانی بر روی او حساب ویژه ای باز کرده‌اند در جریان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا با خطای آشکار و غیر ورزشی سرخیو راموس که از دید داور پنهان ماند به روی زمین سرنگون و به شدت از ناحیه کتف مصدوم شد.

صلاح پس از مصدومیت در فینال چمپیونز لیگ از میدان خارج می شود

مهاجم بیست و پنج ساله تیم ملی مصر پیش از این با انتشار توییتی به بیش از پنج میلیون فالوئر خود اطمینان داده است که در روسیه به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

پیام توییتری محمد صلاح به هوادارانش: نگران نباشید در روسیه می بینمتان

صلاح در طول ۵۲ مسابقه فصل که با پیراهن لیورپول به میدان رفت چهل و چهار گل به ثمر رساند تا عنوان آقای گلی و کفش طلای بهترین گلزن لیگ برتر را از آن خود کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اتحادیه جودو اروپا به حرکت راموس و مصدومیت صلاح واکنش نشان داد

پیام توییتری محمد صلاح به هوادارانش: نگران نباشید در روسیه می بینمتان

محمد صلاح ستاره ای کهکشانی که مصری ها به او لقب «فرعون» داده اند