طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان چند ساعته و به کدام مقصد است؟

طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان میان سنگاپور و آمریکا
طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان میان سنگاپور و آمریکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

با انجام این پرواز و طی مسافتی بیش از ۱۶ هزار کیلومتر توسط هواپیمای شرکت سنگاپوری، رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف که پیشتر در اختیار شرکت هوایی قطر ایرلاینز بود، شکسته خواهد شد.

آگهی

اگر علاقه‌مند به سفر و در پی کشف رکوردها هستید، توصیه می‌شود این تجربه را از دست ندهید: پرواز مستقیم و بدون توقف ۱۹ ساعته از آسیای جنوب شرقی به آمریکای شمالی.

شرکت هوایی سنگاپور ایرلاینز اعلام کرده است از ماه اکتبر پرواز بدون توقف میان سنگاپور و آمریکا را که حدود نوزده ساعت به طول خواهد انجامید راه‌اندازی می‌کند.

بر اساس این گزارش فروش بلیط طولانی‌ترین پرواز تجاری دنیا از روز پنج‌شنبه ۳۱ مه ۲۰۱۸ / دهم خرداد ۱۳۹۷ آغاز می‌شود. این پرواز قرار است مسافتی به طول ۱۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر میان دو فرودگاه بین‌المللی «چانگی» سنگاپور و «لیبرتی نیوآرک» واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا را بپیماید.

شرکت هواپیمایی سنگاپور مدت پرواز بین دو فردوگاه یاد شده را به طور دقیق ۱۸ ساعت و ۴۵ دقیقه اعلام کرده است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

شرکت قطری رکورد خود را از دست داد

با انجام این پرواز و طی مسافتی بیش از ۱۶ هزار کیلومتر توسط هواپیمای شرکت سنگاپوری، رکورد طولانی‌ترین پرواز بدون توقف که پیشتر در اختیار شرکت هوایی قطر ایرلاینز بود، شکسته خواهد شد.

شرکت قطری با برقراری یک خط مستقیم پروازی میان دوحه و اوکلند در نیوزیلند تا این لحظه رکورد طولانی‌ترین پرواز بدون توقف را در اختیار داشت. این پرواز بدون توقف مسافران را طی ۱۷ ساعت و ۴۰ دقیقه از فرودگاه مبدا به پایانه مقصد می‌رساند.

پرواز بدون توقف سنگاپور به آمریکا توسط هواپیمای ایرباس A۳۵۰-۹۰۰ULR ارائه می شود که شرکت سازنده آن را برای مسافت‌های طولانی بیست ساعته تا حد ۱۸ هزار کیلومتر طراحی کرده است. این پرواز گنجایش ۱۶۱ مسافر از جمله ۶۷ مسافر برای بخش بیزینس کلاس را دارد.

شرکت سنگاپوری تا کنون هفت فروند از این نوع هواپیما را برای خرید سفارش داده است که تا پایان سال جاری میلادی آنها را تحویل خواهد گرفت.

برقراری خط پروازی بدون توقف میان سنگاپور و لس آنجلس پروژه بعدی این شرکت سنگاپوری گزارش شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قانون پرداخت غرامت تأخیر هواپیماهای اروپایی در خارج از اتحادیه نیز اعمال می‌شود

ایرباس بزرگترین قرارداد تاریخ خود را امضا کرد

سنگاپور؛ بال های هواپیما در آتش