تهدید فدراسیون فوتبال فلسطین: عکس لیونل مسی را آتش می زنیم

لیونل مسی
لیونل مسی Copyright رویترز
نگارش از Euronews با استفاده از  رویترز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم ملی آرژانتین قرار است شنبه آینده در بیت المقدس به مصاف اسرائیل برود.

آگهی

رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین از هواداران این ورزش در سرزمین های فلسطینی خواست تصاویر و پیراهن های ورزشی لیونل مسی، مهاجم تیم ملی آرژانتین را در صورت حضور او در بازی دوستانه مقابل اسرائیل آتش بزنند.

تیم ملی آرژانتین قرار است شنبه آینده در بیت المقدس به مصاف اسرائیل برود. این بازی تدارکاتی به دلیل حضور احتمالی لیونل مسی در زمین بازی علاقه و کنجکاوی زیادی را در اسرائیل برانگیخته است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

با این حال فلسطینی ها از برگزاری این بازی در بیت المقدس ناخرسند هستند. جبریل الرجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین هفته گذشته در نامه ای به همتای آرژانتینی خود مدعی شده بود که اسرائیل از این بازی تدارکاتی به عنوان «ابزاری سیاسی» استفاده می کند.

جبریل الرجوب اکنون پس از نامه به رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین کارزاری برای جلوگیری از حضور لیونل مسی در زمین بازی به راه انداخته است. او در همین راستا ضمن حضور در دفتر نمایندگی آرژانتین در رام الله اظهار داشت: «او [لیونل مسی] نماد بزرگی است و ما او را به طور شخصی هدف قرار خواهیم داد. از همه می خواهیم که تصویر و پیراهن او را به آتش بکشند و طردش کنند. ما همچنان امیدواریم که مسی [در زمین بازی] حضور پیدا نکند.»

بازی تیم های آرژانتین و اسرائیل در ابتدا قرار بود در حیفا برگزار شود. اکثر کشورهای جهان بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت نمی شناسند. آمریکا از معدود کشورهایی است که بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته و سفارت خود را به این شهر منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیفا رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین را یک سال محروم کرد

روس‌ها تولد مسی را با کیک غول‌پیکر کاپیتان آرژانتین جشن گرفتند

محمود عباس کابینه جدید تشکیلات خودگردان فلسطینی را معرفی کرد