غلبه ایران بر لهستان در لیگ ملت‌های والیبال

والیبال ایران لهستان لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸
والیبال ایران لهستان لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸ Copyright تسنیم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم لهستان را سه بر صفر شکست داد.

آگهی

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال روز جمعه به مصاف تیم لهستان صدرنشین گروه رفت و موفق شد این تیم را در سه ست پیاپی شکست دهد.

در این مسابقه که نخستین دیدار ایران در هفته چهارم این لیگ محسوب می‌شد، والیبایست‌های ایران در سه ست و با امتیازهای ۲۶-۲۴، ۲۶-۲۴ و ۲۵- ۲۲ بر لهستان غلبه کردند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

تیم ملی والیبال ایران که در این بازی دو مهره اصلی خود، امیر غفور و فرهاد قائمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت؛ با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، علی شفیعی، پوریا یلی، سامان فائزی و مرتضی شریفی به میدان آمده بود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی، بعد از پیروزی بر لهستان در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون والیبال ضمن ستایش از نقش سعید معروف گفت: «در این دیدار دو بازیکن اصلی و با تجربه خود را در اختیار نداشتیم و دو بازیکن جوان یعنی شریفی و یلی را جانشین این دو کردیم. بازیکنان جوان ما دوباره ثابت کردند که ما می توانیم به جوانان خود اعتماد کنیم.»

تیم ملی والیبال که پیش از این با ۳ برد و ۶ باخت ۹ امتیاز کسب کرده بود، با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و همچنان امیدوار به صعود به دور نهایی باقی ماند.

ایران در ادامه دیدارهایش در هفته چهارم لیگ جهانی شنبه شب ساعت ۲۳ به وقت تهران به مصاف صربستان می رود و در آخرین دیدار در این دور نیز روز یکشنبه ساعت سه بامداد به وقت تهران در مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ایران قهرمان والیبال جوانان جهان شد

لیگ جهانی والیبال؛ ایران با شکست صربستان صعود کرد

شب شیرین والیبال ایران در تهران