زوج فرانسوی که پرستار فرزندشان را کباب کرده بودند، به حبس ابد محکوم شدند

زوج فرانسوی که پرستار فرزندشان را به قتل رساندند
زوج فرانسوی که پرستار فرزندشان را به قتل رساندند Copyright عکس: رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک زوج فرانسوی ساکن لندن به اتهام قتل پرستار فرزندشان به حبس ابد محکوم شدند.

آگهی

یک زوج فرانسوی ساکن لندن به اتهام قتل پرستار فرزندشان زندانی شدند.

سابرینا کویدر، ۳۵ ساله و وسم مدونی، ۴۰ ساله در جریان محاکمه خود به آزار و شکنجه سوفی لیونت ۲۱ ساله که پرستار فرزندشان بوده اعتراف کردند.

جسد این پرستار جوان ۲۰ ماه سپتامبر گذشته کشف شد و پس از آن تحقیقات در مورد دلایل قتل او آغاز شد. زوج فرانسوی ساکن منزلی که جسد در حیاط آن کشف شده بود به عنوان مظنونان پرونده مطرح شدند.

زوج فرانسوی در دادگاه مدعی شدند که خانم لیونت را به خاطر بروز وسواس فکری نسبت به این که آیا او به مارک والتون، خواننده سابق گروه بویزون کمک کرده تا افرادی را در منزل آنها مورد سوء استفاده قرار دهد، به قتل رسانده‌اند.

به گفته دادگاه، اقای مدونی که پیشتر کارمند بانک بوده توسط معشوقه‌اش در مورد داستان او در خصوص رابطه خانم لیونت و خواننده سابق پاپ متقاعد شده است.

عکس: رویترز
سوفی لیونت، ۲۱ ساله، پرستار مقتولعکس: رویترز

آقای هیلیرد، قاضی این پرونده در خصوص نحوه قتل خانم لیونت توضیح داد که این زوج فرانسوی پرستار جوان را با هدف اعتراف‌گیری برای اثبات باور غلطشان تا حد مرگ در حمام خانه شان شکنجه کرده‌اند و این زن جوان به دلیل این که واقعا شواهدی در تائید باور این زوج نداشته متاسفانه زیر شکنجه جان سپرده است.

بر اساس اعلام هیات منصفه دادگاه، آنها پس از آن که بارها سر زن جوان را تا حد خفگی زیر آب کرده‌اند، او را با کابل برق شلاق زده‌اند و چنان مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند که چندین دنده او شکسته است.

پیش از قتل نیز یک اعتراف ویدئویی از پرستار جوان گرفته‌اند که با خوراندن مواد مخدر به آقای مدونی او را ناچار به تن دادن به تجاوز آقای والتون کرده است.

مطابق شواهد موجود زوج فرانسوی پس از ارتکاب به قتل، جسد خانم لیونت را روی آتش تا سوختگی کامل کباب کرده‌اند و زمانی که همسایگان آنها به دلیل تولید دود زیاد به آنها مشکوک شده‌اند، آنها اعلام کرده‌اند که در حال کباب کردن یک گوسفند هستند.

تلاش وکیل مدافع این زوج برای اثبات اختلال روانی آنها به نتیجه نرسید تا دادگاه در پایان رسیدگی به این پرونده، زوج فرانسوی را به حبس ابد محکوم و روانه زندان کرد.این دو مجرم برای برخورداری از آزادی مشروط باید حداقل ۳۰ سال در زندان بمانند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هند: دادگاه متهمان تجاوز به دختر هشت ساله و قتل او

قتل ندا دختر شش ساله افغان در مشهد: متهم دستگیر شد

ماکرون: گزینه حضور نظامی غرب در اوکراین فعلا مطرح نیست