زنان زندانی در آمریکا، قربانی قاچاقچیان جنسی

زنان زندانی در آمریکا، قربانی قاچاقچیان جنسی
نگارش از Ilia Nick
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

احساس تنهایی و نیز وحشت در زندان بودن، شرایط روحی مناسبی برای سواستفاده از زنان و دختران زندانی پدید می‌آورد.

آگهی

قاچاقچیان جنسی، زندانیان زن را در آمریکا زیر نظر می‌گیرند تا در زمان آزاد شدن آنها را وادار به روسپی‌گری کنند.

به گزارش وبسایت گاردین این قاچاقچیان جنسی، با استفاده از وبسایت‌های دولتی به اطلاعات خصوصی زندانیان زن، از جمله عکس‌ چهره، سابقه جرم و اتهام و تاریخ آزادی آنها دست پیدا می‌کنند.

به تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

این شبکه‌های قاچاق همچنین از رابط‌هایی استفاده می‌کنند تا با زندانیان زن خاصی دوست شوند و به این ترتیب قربانیان در زمان آزاد شدن به خدمت صنعت تجارت جنسی درمی‌آیند. صنعتی که گفته می‌شود در ایالات متحده سالانه حدود ۹/۵ میلیارد دلار گردش مالی دارد.

این محققان همچنین مواردی را یافتند که در آنها از نوعی سیستم آزادی به شرط وثیقه برای انجام قاچاق جنسی استفاده می‌شد به این ترتیب که زنانی راکه در انتظار نوبت دادگاه خود در بازداشت به سر می‌بردند را شناسایی می‌کردند و آنها را با پرداخت وثیقه‌ای موقتا از زندان آزاد می‌کردند و به محض آزادی به آنان می‌گفتند که باید به عنوان روسپی کار کنند وگرنه وثیقه آنها بازپس گرفته می‌شود و باید دوباره به زندان برگردند.

احساس تنهایی و نیز وحشت در زندان بودن، شرایط روحی مناسبی برای سواستفاده از زنان و دختران زندانی پدید می‌آورد.

به گزارشگ گاردین یکی از این زنان می‌گوید ناگزیر بوده از راه روسپیگری تمام پول وثیقه‌اش را به قاچاقچیان بازپس بدهد و هر وقت پول کافی در نمی‌آورده به شدت کتک می‌خورده است.  یکبار که یکی از این زنان تلاش می‌کند فرار کند فرد باج‌خور او را پیدا کرده و دوباره روانه زندان می‌کند.

۸۰ درصد از تمامی مواردی که در این تحقیق بررسی شده‌اند با کمک مأموران فاسدی همراه بوده است که اطلاعات خصوصی زندانیان زن را در اختیار قاچاقچیان قرار داده‌اند. چنین مواردی تقریبا در تمامی ایالت‌هایی که پیشینه‌ زندانیان را به شکل آنلاین ثبت و ضبط می‌کند همچنان دیده می‌شود.

احساس تنهایی و نیز وحشت در زندان بودن، شرایط روحی مناسبی برای سواستفاده از زنان و دختران زندانی پدید می‌آورد. بسیاری از این زنان به جرم اقدام به خودفروشی یا به همراه داشتن مواد مخدر زندانی می‌شوند و زندان‌ها مکان‌های مناسبی برای شکار این گونه قربانیان است چراکه این افراد عموما جایی برای رفتن ندارند و کسی را نمی‌شناسند که از آنها حمایت کند.

در حال حاضر ۱/۲ میلیون زن در نظام قضایی ایالات متحده در ندامتگاه به سر می‌برند که یک چهارم آنها در ارتباط با جرائم غیر خشونت‌بار محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شبکه‌های جدید روسپی‌گری؛ معضل تازه پاریس

عملیات گسترده پلیس آلمان علیه بزگترین روسپی خانه کشور

دبیرستانی در آمریکا که پذیرای مادران نوجوان محصل به همراه نوزادانشان است