توافق فرعون با قرمزها؛ صلاح با لیورپول تمدید کرد

صلاح با لیورپول تمدید کرد
صلاح با لیورپول تمدید کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مهاجم بیست و شش ساله لیورپول در ۵۲ مسابقه که با پیراهن این تیم به میدان رفت ۴۴ گل به ثمر رساند تا نامش پس از ایان راش، به عنوان بهترین گلزن فصل تاریخ این باشگاه ثبت شود.

آگهی

محمد صلاح، مهاجم نامدار لیورپول با امضای قرارداری «بلند مدت» حضور در این باشگاه محبوب انگلیسی را برای چندین سال دیگر تمدید کرد.

باشگاه لیورپول روز دوشنبه بدون اشاره به مدت قرارداد جدید محمد صلاح اعلام کرد که این مهاجم مصری «آینده خود را به قرمزها» گره زده است. این درحالیست که بسیاری از رسانه های ورزشی بریتانیا مدت قرارداد جدید محمد صلاح را پنج سال اعلام کرده اند.

«مو صلاح» حدود یک سال و نیم پیش، پس از دو فصل موفقیت آمیز در باشگاه آ. اس رم در ازای قراردادی معادل چهل میلیون یورو به لیورپول پیوست و با درخششی فوق العاده موفق شد عنوان بهترین گلزن لیگ برتر جزیره را از آن خود کند.

مهاجم بیست و شش ساله لیورپول در ۵۲ مسابقه که با پیراهن این تیم به میدان رفت ۴۴ گل به ثمر رساند تا نامش پس از ایان راش، به عنوان بهترین گلزن فصل تاریخ این باشگاه ثبت شود. راش، بازیکن اسطوره ای لیورپول پیش از این رکورد به ثمر رساندن ۴۷ گل در طول یک فصل را از آن خود کرده بود.

صلاح به دلیل عملکرد فوق العاده ای که فصل پیش در تیم لیورپول از خود به جای گذاشت کلکسیونی از عناوین و افتخارات را به خود اختصاص داد که بهترین بازیکن آفریقا و کشورهای عرب زبان و نیز بازیکن برگزیده لیگ برتر انگلستان از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید:

محمد صلاح ستاره ای کهکشانی که مصری ها به او لقب «فرعون» داده اند

عنوان فوتبالیست سال آفریقا به این دلیل به محمد صلاح تعلق گرفت که وی نقش مهمی در کسب نتیجه تیم ملی مصر در بازیهای انتخابی جام جهانی و راهیابی به بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان پس از بیست و هشت سال ایفا کرد.

تیم ملی مصر در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی روسیه پس از متحمل شدن سومین شکست مقابل عربستان از این رقابت ها کنار رفت. محمد صلاح در این تورنمنت موفق شد دو بار دروازه حریفان را باز کند.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محمد صلاح ستاره ای کهکشانی که مصری ها به او لقب «فرعون» داده اند

لیورپول با درخشش محمد صلاح یک گام به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود