فرود اضطراری هواپیمای رایان‌ایر در آلمان، انتقال ۳۳ مسافر به بیمارستان

Ryanair
Ryanair Copyright REUTERS/Clodagh Kilcoyne
Copyright REUTERS/Clodagh Kilcoyne
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مسافران این هواپیما پس از فرود اضطراری نیز به دلیل کمبود محل اسکان، مدت دوازده ساعت را در یک فرودگاه نظامی سپری کردند که این موضوع نیز اعتراض بسیاری از آنها را در پی داشت.

آگهی

نقص فنی و افت فشار داخل کابین در یکی از هواپیماهای متعلق به شرکت هواپیمایی رایان‌ایر باعث فرود اضطراری این هواپیما و انتقال شماری از مسافران آن به بیمارستان شد. 

پروز شمارۀ FR7312 که روز جمعه از شهر دوبلین در جمهوری ایرلند رهسپار شهر زادار در کرواسی بود، درنهایت مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه فرانکفورت آلمان شد.

با وجود توزیع ماسکهای اکسیژن میان مسافران، ۳۳ تن از ۱۸۹ سرنشین این هواپیما به بیمارستان منتقل شدند؛ برخی از مسافران از ناحیه گوش دچار خونریزی شده بودند.

این هواپیما سرانجام بامداد شنبه فرانکفورت را به مقصد زادار ترک کرد؛ برخی از مسافران آن از ادامه سفر با آن خودداری کردند برخی نیز مجبور شدند برای ادامۀ درمان در بیمارستان فرانکفورت باقی بمانند.

بر اساس اطلاعات فنی به دست آمده، این هواپیما در مدتی کمتر از ۷ دقیقه ارتفاع خود را از ۳۷ هزار پا به ۱۰ هزار پا کاهش داده بود.

مسافران این هواپیما پس از فرود اضطراری نیز به دلیل کمبود محل اسکان، مدت دوازده ساعت را در یک فرودگاه نظامی سپری کردند که این موضوع اعتراض بسیاری از آنها را در پی داشت.

**بیشتر بخوانید: **

پرداخت غرامت میلیونی به مشتریان؛ گسترش بحران رایان ایر

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

افت سود خالص کمپانی رایان ایر علیرغم رشد تعداد مسافران

برکسیت بر سود خالص رایان ایر اثر منفی خواهد داشت

تاثیر برکسیت بر سودآوری هواپیمایی رایان ایر