قرارداد السیون با لیورپول رکوردی تازه برای انتقال یک دروازه بان فوتبال

قرارداد السیون با لیورپول رکوردی تازه برای انتقال یک دروازه بان فوتبال
قرارداد السیون با لیورپول رکوردی تازه برای انتقال یک دروازه بان فوتبال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

باشگاه رم نیز با انتشار پیامی بر روی صفحه توییتر خود بر این انتقال صحه گذاشت. در این پیام آمده است: «روند انتقال آلیسون بکر به لیورپول نهایی شده و ارزش آن با در نظر گرفتن همه بندهای قرارداد ۷۲.۵ است.»

آگهی

انتقال الیسون بکر، دروازه بان ملی پوش برزیل و باشگاه آ.اس.رم به لیورپول با قرارداری به ارزش ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو سر و صدای زیادی به پا کرده است.

این قرارداد پرهزینه که پنجشنبه شب از سوی دو باشگاه یاد شده اعلام و رسمی شد در واقع رکوردی برای نقل و انتقال یک دروازه بان محسوب می شود.

لیورپول با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «الیسون ۲۵ ساله پس از انجام تست های پزشکی قراردادی بلند مدت با قرمزها به امضاء رساند. او مدارک مربوط به این انتقال را در ملوود، کمپ تمرینی تیم لیورپول امضاء کرد.»

باشگاه رم نیز با انتشار پیامی بر روی صفحه توییتر خود بر این انتقال صحه گذاشت. در این پیام آمده است: «روند انتقال آلیسون بکر به لیورپول نهایی شده و ارزش آن با در نظر گرفتن همه بندهای قرارداد ۷۲.۵ میلیون یورو است.»

الیسون بکر که با تیم ملی برزیل تا یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه ماجراجویی کرد با این انتقال رکورد قبلی بالاترین قرارداد انتقال یک دروازه بان را که به هموطنش ادرسون اختصاص داشت از آن خود کرد. ادرسون تابستان گذشته در ازای قراردادی چهل میلیون یورویی از بنفیکا به منچستر سیتی منتقل شده بود.

به گزارش رسانه های ایتالیایی و مطبوعات ورزشی بریتانیا مدت قرارداد الیسون پنج ساله است.

این بازیکن برزیلی می تواند دغدغه های یورگن کلوپ را برای جایگزینی لوریس کاریوس، دروازه بان پر انتقاد این تیم برطرف کند. کاریوس با نمایشی نا امید کننده در فینال لیگ قهرمانان اروپا نقش به سزائی در شکست تیم اش مقابل رئال مادرید داشت.

بیشتر بخوانید:

الیسون بکر در واکنش به این انتقال ضمن سپاس از تیم و هم بازی های سابقش پوشیدن پیراهن لیورپول را یک رویایی تحقق یافته و گامی بلند در مسیر حرفه ای خود توصیف کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی شاگردان پپ در «فینال» لیگ برتر مقابل لیورپول

پزشکان: کاریوس در فینال لیگ قهرمانان از عوارض ضربه مغزی رنج می برد

پنالتی جهانبخش، تیم سردار آزمون را به مرحله بعدی لیگ اروپا فرستاد