جهانبخش با برایتون تمام کرد؛ گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون

جهانبخش با برایتون تمام کرد
جهانبخش با برایتون تمام کرد
نگارش از Mehrdad Sadeghi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سایت رسمی باشگاه برایتون با انتشار ویدیویی از علیرضا جهانبخش خطاب به هواداران این تیم گفت: «این همان بازیکنی است که انتظارش را می کشیدید.»

آگهی

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آزد آلکمار هلند با امضای قراردادی پنج ساله به تیم برایتون انگلیس پیوست.

هافبک توانمند و خوش آتیه تیم ملی ایران هشتمین بازیکنی است که در پنجره تابستانی به این باشگاه سرشناس لیگ برتر جزیره اضافه می شود.

سایت رسمی باشگاه برایتون با انتشار ویدیویی از علیرضا جهانبخش خطاب به هواداران این تیم نوشت: «این همان بازیکنی است که انتظارش را می کشیدید.»

در باره مبلغ دقیق قرار داد علیرضا جهانبخش با باشگاه برایتون هنوز خبری موثقی منتشر نشده اما آنچه قطعی به نظر می رسد این است که گرانترین قراردادی است که در تاریخ این باشگاه به امضاء رسیده است.

کریس هاتن، سرمربی تیم برایتون ضمن ابراز خرسندی از جذب ملی پوش ایرانی گفته است: «علی بازیکنی است که ما از چند سال پیش او را زیر نظر داشتیم. مهارت های چندگانه و قابلیت بالای او برای بازی در پست های مختلف می تواند ما را از نظر تهاجمی قوی تر کند.»

آقای گل فصل گذشته لیگ حرفه ای فوتبال هلند پس از امضاء قرارداد در مصاحبه اختصاصی با دوربین باشگاه برایتون گفت: «از تصمیم برای پیوستن به این باشگاه فوق العاده بسیار خوشحال هستم.»

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

برایتون که سال ۲۰۱۷ موفق شد به لیگ برتر جزیره صعود کند فصل گذشته در جایگاه پانزدهم جدول این رقابت ها به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

علیرضا جهانبخش در توییتر باشگاه فاینورد تایید کرد: من اینجام!

صعود زنیت در لیگ اروپا با درخشش سردار آزمون

افشاگری‌های تلخ دله‌ آلی؛ از آزار جنسی در کودکی تا بازپروریِ دوران اعتیاد