موانع مالی بر سر راه تیم اینلاین هاکی زنان در آستانه رقابت‌های آسیایی

موانع مالی بر سر راه تیم اینلاین هاکی زنان در آستانه رقابت‌های آسیایی
Copyright عگس از گروه پشتیبانی اینلاین هاکی ایران
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بسیاری از هنرمندان و بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایران از جمله رویا نونهالی، شهره سلطانی، ویشکا آسایش، شقایق دهقان، شقایق فراهانی و الهام پاوه نژاد تا کنون به کمپین حمایت از دختران تیم اینلاین هاکی پرداخته اند.

آگهی

تیم ملی اینلاین هاکی زنان ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی کره جنوبی به حمایت و پشتیبانی مالی مردم و اسپانسرها نیاز دارد.

دختران تیم اینلاین هاکی که پیش از این در دو دوره از رقابت‌های آسیایی رتبه سوم را از آن خود کرده‌اند، می‌گویند که اینبار نیز هدف‌شان کسب مقام اول تا سومی در این رقابت هاست.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

گروه پشتیبانی اینلاین هاکی
تیم ملی اینلاین هاکی زنان ایرانگروه پشتیبانی اینلاین هاکی

گروه پشتیبانی این تیم با شعار «مبارزه از من، حمایت از تو» از مردم و شرکت‌ها دعوت کرده‌اند تا برای تامین هزینه‌های سفر به کره جنوبی و شرکت در مسابقات در کمپین حمایت از تیم اینلاین هاکی زنان شرکت کنند.

اینلاین هاکی زنان ایران اولین بار در سال ۱۳۸۳ راهی مسابقات آسیایی شد. اما ورزشکاران این رشته هشت سال بعد در رقابت هایی فی‌چین ۲۰۱۲ اولین مدال را با کسب رتبه سوم به خانه آوردند و پس از آن نیز در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۶ لی‌شویی مقام سوم را کسب کردند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

تیم ملی اینلاین هاکی زنان ایران

گروه پشتیبانی اینلاین هاکی می‌گوید که پیش از این نیز تیم ملی با جذب اسپانسر و کمک‌های مردمی و کمک فدراسیون اسکیت به مسابقات اعزام می‌شد. این گروه هزینه بلیط هواپیما، لباس فرم و خوراک را از عمده هزینه‌های سفر این ورزشکاران بر شمردند.

حمایت از تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران

بسیاری از هنرمندان و بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایران از جمله رویا نونهالی، شهره سلطانی، ویشکا آسایش، شقایق دهقان، شقایق فراهانی و الهام پاوه نژاد تا کنون به کمپین حمایت از دختران تیم اینلاین هاکی پیوسته‌اند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

حمایت الهام پاوه‌نژاد، بازیگر سنما و تلویزیون از تیم اینلاین هاکی زنان

پیش تر کاوه صدقی، رییس کمیته اینلاین هاکی و سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی در گفتگو با رسانه های داخلی ایران از محدودیت های مالی فدراسیون اسکیت و تلاش برای کمک گرفتن از اسپانسرها با هدف ارتقاء کیفیت اردوها و اعزام خبرداده بود. چهارمین دوره از مسابقات آسیایی اینلاین هاکی بانوان، شهریور ماه امسال در شهر ناموان کره جنوبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گزارش ویدئویی یورونیوز از باز شدن درهای «آزادی» به روی زنان

تیم ملی فوتسال بانوان ایران بار دیگر قهرمان آسیا شد

توافق‌ دو کره در سومین دور گفتگوها: رژۀ مشترک تیم هاکی روی یخ زنان