بونوچی پس از یک فصل جدایی به یوونتوس بازگشت

بازگشت بونوچی به یوونتوس
بازگشت بونوچی به یوونتوس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

لئوناردو بونوچی که در هفت فصل ۲۲۷ بار با پیراهن راه راه پوشان شهر تورین به میدان رفته بود، اینبار قراردادی پنج ساله برای این تیم امضاء کرده است.

آگهی

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ. ث. میلان با عقد قراردادی به یوونتوس ایتالیا پیوست.

بونوچی که پس از هفت سال نمایش قابل تحسین در قلب دفاع بیانکونری، فصل گذشته از این تیم جدا و به میلان پیوسته بود بیش از یک فصل نتوانست جدایی از خانه را تحمل کند.

او در نخستین کنفرانس خبری پس از پیوستن به یوونتوس گفت: «تصمیم به بازگشت گرفتم زیرا دلم برای خانه تنگ شده بود. همانطور که در پستی نوشته بودم "هر سفری یک بازگشت دارد". باید از هر دو باشگاه، سرمربی یوونتوس و مدیر برنامه هایم تشکر کنم که باعث شدند من امروز اینجا باشم. اکنون از انگیزه بسیار بالایی برخوردارم و قصد دارم برای رسیدن به هدف بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.»

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

پست توییتری بونوچی که با جمله «هر سفری را بازگشتی است» شروع می شود

مدافع ملی پوش و۳۱ ساله تیم یوونتوس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که گفتگوهایش با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری نقش زیادی در بازگشت او به خانه داشته است.

لئوناردو بونوچی که پیشتر طی هفت فصل ۲۲۷ بار با پیراهن راه راه پوشان شهر تورین به میدان رفته بود اینبار قراردادی پنج ساله با این تیم امضاء کرده است.

برخلاف بونوچی، دو بازیکن نامدار یوونتوس گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا این فصل راه میلان را درپیش گرفتند. جان‌لوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره ای یوونتوس نیز پس از هفده سال از این تیم جدا شد تا در فصل جدید با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کریستیانو رونالدو با جدایی از رئال مادرید به یوونتوس پیوست

بوفون با یوونتوس خداحافظی کرد

پل پوگبا پس از اعلام حکم محرومیت ۴ ساله به دلیل دوپینگ: دل‌شکسته، شوکه و غمگینم