دستور خامنه‌ای به آملی لاریجانی: سریعا مفسدان اقتصادی را مجازات کنید

دستور خامنه‌ای به آملی لاریجانی: سریعا مفسدان اقتصادی را مجازات کنید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در نامه‌ای به رئيس قوه قضائيه خواهان برخورد سریع و عادلانه این قوه با مفسدان اقتصادی شد.

آگهی

سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در نامه‌ای به صادق آملی لاریجانی دستور داده است مفسدان اقتصادی را سریعا و عادلانه مجازات کنند.

آقای خامنه‌ای در این نامه که در پاسخ به درخواست رئيس قوه قضائیه نوشته شده، به آملی لاریجانی پیشنهاد داده است: «در اتقان (محکم‌کردن) احکام دادگاه‌ها دقت لازم به عمل آید.»

این دستور آقای خامنه‌ای در پاسخ به نامه ۱۲ بندی است که آملی لاریجانی به رهبر ایران نوشته بود. در آن نامه رئیس قوه قضائيه ایران شرایط کنونی را «وضعیت جنگ اقتصادی با دشمنان» خوانده بود و از علی خامنه‌ای خواسته بود: «با توجه به اینکه در وضعیت جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم، در خواست می‌شود اجازه اقدامات ویژه در برخورد قاطع و سریع با اخلالگران اقتصادی داده شود. ضمن اینکه هرگونه تعلیق و تخفیف مجازات مفسدان و اخلالگران اقتصادی ممنوع باشد.»

بیشتر بخوانید:

رهبر ایران در پاسخ کوتاه خود به نامه رئيس قوه قضائيه با پیشنهادات او موافقت کرده و افزوده است: «مقصود آن است که مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد.»

با خروج دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای با ایران، قیمت ارز افزایش کم سابقه‌ای را تجربه می‌کند و همین موضوع سبب شده مشکلات اقتصادی در جامعه ایران پدید آید. حالا صادق آملی لاریجانی با این نامه، از رهبر ایران درخواست فاز جدیدی از برخوردها با مفسدان اقتصادی را کرده است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

با حکم خامنه‌ای اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص شدند؛ حضور احمدی‌نژاد و غیبت روحانی و جنتی

دفتر رهبر ایران درباره لفظ «اشتباه» توضیح داد

حسین راغفر در مصاحبه با یورونیوز: نابسامانی اقتصاد محصول مافیای ساختار قدرت است