مدعی قربانی تجاوز جنسی تهیه کننده هالیوود خود به آزار جنسی متهم شد

آسیا ارجننتو، هنرپیشه زن ایتالیایی متهم به آزار جنسی
آسیا ارجننتو، هنرپیشه زن ایتالیایی متهم به آزار جنسی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

خانم ارجنتو یکی از نخستین افرادی بود که به صورت علنی هاروی واینستاین، تهیه کننده سرشناس سینمای آمریکا را به تجاوز جنسی متهم کرد.

آگهی

آسیا ارجنتو، هنرپیشه زن ایتالیایی که خود را از قربانیان تجاوز جنسی هاروی واینستین، تهیه کننده سینمای هالیوود معرفی کرده بود خود به اتهام آزار جنسی مجبور به پرداخت مبلغی به عنوان وجه المصالحه شد.

روزنامه نیویورک تایمز روز یکشنبه در گزارشی با اشاره به این موضوع یادآور شد که خانم ارجنتو، یکی از چهره های معروف کمپین مبارزه با آزار جنسی زنان در سینما موسوم به #MeToo به دلیل آزار جنسی جیمی بِنِت، بازیگر و خواننده راک آمریکایی مبلغ ۳۸۰ هزار یورو به حساب وی واریز کرده است.

در این گزارش آمده است که آسیا ارجنتو سال ۲۰۱۳ هنگامی که جیمی بِنِت تنها هفده سال داشته در اتاق هتلی در کالیفرنیا وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

وکلای آقای بِنِت مدعی شده اند که دیدار موکلش با آسیا ارجنتو در این هتل با آزار جنسی همراه بوده و سبب شده تا سلامت روحی و وضعیت درآمدی بازیگر جوان آمریکایی با تهدید روبرو شود.

به نوشته نیویورک تایمز جیمی بِنِت پیش از این اعلام کرده بود به دلیل «سرخوردگی احساسی و زیان های مادی ناشی از این آزار جنسی» قصد دارد آسیا ارجنتو را تحت پیگیرد قضایی قرار دهد. او با تهدید به شکایت از هنرپیشه ایتالیایی از او درخواست ۳.۵ میلیون دلار غرامت کرده بود.

خانم ارجنتو در زمان انجام این ملاقات ۳۷ ساله بود در حالی که جیمی بِنِت تنها هفده سال داشت. بر اساس قوانین جاری در کالیفرنیا سن قانونی برای رضایت دادن به یک رابطه جنسی هجده سال تعریف شده است. هنرپیشه ایتالیایی اکنون ۴۲ ساله است و جیمی بِنِت در حال حاضر بیست و دو سال دارد.

بر اساس شواهدی که روزنامه نیویورک تایمز به آن استناد کرده، دو طرف ماه آوریل گذشته بر سر مبلغ وجه المصالحه و نحوه پرداخت آن به توافق رسیده بودند.

خانم ارجنتو یکی از نخستین افرادی بود که به صورت علنی هاروی واینستین، تهیه کننده سرشناس سینمای آمریکا را به تجاوز جنسی متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کمپین «می- تو» و اتهام آزار جنسی؛ وزیر هندی استعفاء داد

چرا مقام‌های شهر میلان به دنبال ممنوعیت فروش بستنی و پیتزا پس از نیمه‌شب هستند؟

یک رستوران ایتالیایی به مشتریانش در قبال غذا خوردن بدون داشتن تلفن همراه، یک بطری شراب هدیه می‌دهد