هنرپیشه زن ایتالیایی اتهام تجاوز جنسی را رد کرد

آسیا ارجنتو
آسیا ارجنتو Copyright  Georges Biard/Wikipedia
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«از خواندن این خبر مطلقا غلط عمیقا شوکه و ناراحت هستم. من هیچوقت هیچگونه رابطه جنسی با بنت نداشته‌ام.»

آگهی

آسیا ارجنتو، هنرپیشه زن ایتالیایی که متهم به آزار جنسی یک جوان بازیگر آمریکایی شده است اتهامات وارده را شدیدا رد کرد.

اون ضمن تکذیب شدید ادعاها پیرامون رابطه با جیمی بنت گفت: «از خواندن این خبر مطلقا غلط عمیقا شوکه و ناراحت هستم. من هیچوقت هیچگونه رابطه جنسی با بنت نداشته‌ام.»

روزنامه نیویورک تایمز روز یکشنبه با انتشار گزارشی نوشت خانم ارجنتو، یکی از چهره های معروف کمپین مبارزه با آزار جنسی زنان در سینما موسوم به #MeToo به دلیل آزار جنسی جیمی بِنِت، بازیگر و خواننده راک آمریکایی مبلغ ۳۸۰ هزار یورو به حساب وی واریز کرده است. در این گزارش آمده است که آسیا ارجنتو در سال ۲۰۱۳ هنگامی که جیمی بِنِت تنها هفده سال داشته در اتاق هتلی در کالیفرنیا وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

این هنرپیشه زن ایتالیایی در پاسخ‌ به ادعاها منتشر شده گفت: «من با بنت برای چندسال فقط دوست بوده‌ام. آن هم وقتی به پایان رسید که همزمان با درگیری من در پرونده واینستین، بنت که مشکلات اقتصادی پیدا کرده و با شکایت از خانواده‌اش در دادگاه تقاضای میلیون‌ها دلار غرامت کرده بود به طور ناگهانی از من تقاضای پول کرد. بنت، دوست‌ پسر سابق من، آنتونی بوردین [مجری سرشناس آشپزی در شبکه سی‌ان‌ان] را که مرد شرافتمندی بود می‌شناخت و می‌دانست که به عنوان یک شخصیت رسانه‌ای از اعتبارش محافظت خواهد کرد.»

طبق اظهارات این هنرپیشه زن، آنتونی بوردین و بنت توافق کردند که مسئله به صورت خصوصی حل شود: «آنتونی از تبلیغات منفی چنین آدم خطرناکی واهمه داشت به همین خاطر به طور خصوصی تعهد کرد که از نظر اقتصادی بنت را کمک کند به شرطی که در زندگی‌مان دیگر از طرف او آزاری به ما نرسد.»

خبرنگار روزنامه نیویورک‌تایمز متن پاسخ آسیا ارجنتو را منتشر کرده است

به نوشته نیویورک تایمز جیمی بِنِت پیش از این اعلام کرده بود به دلیل «سرخوردگی احساسی و زیان های مادی ناشی از آزار جنسی» قصد دارد آسیا ارجنتو را تحت پیگیرد قضایی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جشنواره ونیز؛ آلفونسو کوارون شیر طلایی را برای فیلم «رم» به خانه برد

ابعاد جدید اتهام اذیت و آزار جنسی در هالیوود؛ از هاروی واینستین تا بن افلک

سال تحصیلی افغانستان بدون حضور بیش از یک میلیون دختر آغاز شد