برند پوشاک ورزشی زلاتان ابراهیموویچ ورشکست شد

برند پوشاک ورزشی زلاتان ابراهیموویچ ورشکست شد
برند پوشاک ورزشی زلاتان ابراهیموویچ ورشکست شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

A-Z نخستین برند مشارکتی سوئد نیست که پایان غم انگیزی با خود به همراه دارد. اپلیکیشن «زلاتان آنپلاگد» نیز سال گذشته پس از ضرر ۳۰۰ میلیون کرونی از ادامه فعالیت بازماند.

آگهی

برند پوشاک ورزشی زلاتان ابراهمیموویچ تحت عنوان A-Z که سال ۲۰۱۶ معرفی و به بازار عرضه شد فاصله ای تا محو شدن ندارد.

اگر زلاتان در سن ۳۶ سالگی همچنان به درخشش در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (ام. ال. اس) ادامه می دهد، نباید تصور کرد که موفقیت های تجاری او نیز همزمان با مهارت های فوتبالی اش ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارشی که روزنامه سوئدی داگنس ایندوستری منتشر کرده، برند البسه ورزشی ستاره سابق پاری سن ژرمن طی دو سال گذشته متحمل بیش از ۲۱۰ میلیون کرون سوئد، معادل ۲۰ میلیون یورو ضرر شده است.

این میزان ضرر برای گروه نروژی «نورشکه وارنر» Norske Varner، مالک فروشگاه های زنجیره ای «درسمن» Dressman و «کارلینگز» Carlings به عنوان شریک و مهمترین حامی مالی برند A-Z کافی بود تا از همکاری تجاری با زلاتان ابراهیموویچ کنار بکشد.

گروه «نورشکه وارنر» اعلام کرده برغم رشد قابل قبول در سال ۲۰۱۷ سرمایه گذاری در سطح اروپایی برایش بسیار گران تمام شده است. این درحالیست که زلاتان برند خود را با این هدف راه اندازی کرده بود که وسائل و پوشاک ورزشی بیشتر در دسترس قرار گیرد.

A-Z نخستین برند مشارکتی سوئد نیست که پایان غم انگیزی با خود به همراه دارد. اپلیکیشن «زلاتان آنپلاگد» Zlatan Unplugged نیز سال گذشته پس از ضرر ۳۰۰ میلیون کرونی از ادامه فعالیت بازماند.

این اپلیکیشن توسط شرکت مایکز Mikz و با هدف نشان دادن فعالیت های روزانه زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی دنیای فوتبال راه اندازی شده بود.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شروع فوق العاده زلاتان ابراهیموویچ در لیگ فوتبال آمریکا

کاهش محرومیت چهار جلسه ای زلاتان

زلاتان از شرکت در چهار بازی محروم شد