حذف‌های شگفت انگیز از یو اس اوپن ۲۰۱۸؛ فدرر و شاراپووا حذف شدند

حذف‌های شگفت انگیز از یو اس اوپن ۲۰۱۸؛ فدرر و شاراپووا حذف شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جان میلمن: «باور نمی کنم. من احترام زیادی برای فدرر و همه آنچه در این بازی انجام داد، قائلم. او یکی از قهرمانان من است. او امروز بهترین بازیش را ارائه نکرد و اینطور شد که من بردم.»

آگهی

راجر فدرر دارنده پنج عنوان قهرمانی یو اس اوپن در مرحله یک هشتم نهایی اوپن آمریکا از تنیس باز استرالیایی رده ۵۵ جهان شکست خورد و از این بازیها حذف شد.

راجرر فدرر که هشتم اوت سال جاری جشن تولد ۳۷ سالگی اش را برگزار کرد در این بازی ها خوب ظاهر نشد و این جان میلمن استرالیایی بود که توانست برنده این بازی باشد. فدرر در این بازی سرویس‌های موفقی را به ثبت نرساند و در طول بازی کم فروغ ظاهر شد.

جان میلمن بعد از این بازی گفت: «باور نمی کنم. من احترام زیادی برای فدرر و همه آنچه در این بازی انجام داد، قائلم. او یکی از قهرمانان من است. او امروز بهترین بازیش را ارائه نکرد و اینطور شد که من بردم.»

در تنیس زنان نیز ماریا شاراپووا روس که قهرمان سال ۲۰۰۶ مسابقات تنیس آزاد آمریکا شده بود در این رقابت ها در برابر کارلا سوارز ناوارو اسپانیایی شکست خورد. سواراز ناورا ۳۰ ساله ۶-۴ و ۶-۳ شاراپووا را شکست داد. او پس از بازی گفت: «ماریا بازیکن واقعا خوبی است. منظورم این است که او یکی از بهترین‌هاست و من خوشحالم که توانستم او را شکست دهم.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

راجر فدرر قهرمان تنیس آزاد استرالیا شد

راجر فدرر رقابت های تنیس ویمبلدون را فتح کرد

راجر فدرر برای نخستین بار رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا را از دست می‌دهد