مکزیکو سیتی؛ ۳ نفر به ضرب گلوله مردان مسلح کشته شدند

مکزیکو سیتی؛ ۳ نفر به ضرب گلوله مردان مسلح کشته شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مردان مسلح که لباس‌های نوازندگان محلی را برتن داشتند پس از تیراندازی با مسلسل سوار بر موتورسیلکت از محل گریختند. پلیس حدود ۶۰ پوکه گلوله در محل پیدا کرده است.

آگهی

مردان مسلح جمعه شب در یک منطقه توریستی مکزیکو سیتی، پایتخت مکزیک ۳ نفر را به ضرب گلوله کشتند و از محل گریختند. در جریان این تیراندازی دست کم ۷ نفر نیز زخمی شدند.

به گفته پلیس، این مردان مسلح که لباس‌های نوازندگان ماریاچی (سبکی از موسیقی محلی مکزیک) را برتن داشتند، سوار بر موتورسیلکت فرار کرده‌اند. این حمله توسط ۳ مرد مسلح به سلاح سبک و حوالی ساعت ۲۲ جمعه در میدان گاریبالدی رخ داده است.

مقامات هنوز هویت قربانیان را اعلام نکرده‌اند با این حال یک زن در میان زخمی ها دیده شده است. پلیس حدود ۶۰ پوکه گلوله را در محل تیراندازی پیدا کرده است. این حمله در حالی در یکی از مراکز توریستی مکزیکو سیتی رخ می دهد که مکزیک روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۵ و ۱۶ سپتامبر جشن‌های سالگرد استقلالش را برگزار می کند.

انگیزه این حمله در قلب پایتخت مکزیک هنوز نامشخص است، با این حال پایتخت مکزیک همواره شاهد انتقام گیری گروههای تبهکار از جمله کارتل‌های مواد مخدر بوده است.

بعد از سال‌ها تلاش برای جلوگیری از کاهش جرایم خشن، پایتخت مکزیک از سال ۲۰۱۴ شاهد افزایش آدمکشی است، چالشی برای دولت مکزیک در مبارزه با جرایم سازمان یافته.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

موزیک و رگبار گلوله؛ ویدئویی از حمله مردان مسلح در مکزیکو سیتی

«روزانه در مکزیک هفت زن کشته می شوند»

وقوع یکی از بدترین درگیری‌های خشونت‌‌آمیز در کرانه باختری در پی پیدا شدن جسد یک نوجوان اسرائیلی