مرگ دست‌کم ۶ نفر در اثر جاری شدن سیل در شمال ایران

عکس از خبرگزاری ایسنا
عکس از خبرگزاری ایسنا Copyright عکس از ایسنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گفته می‌شود به دلیل بسته بودن جاده‌ها و ترافیک شدید تعداد زیادی از گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به شمال ایران سفر کرده بودند قادر به بازگشت نیستند.

آگهی

بارش باران و جاری شدن سیل در شمال ایران موجب مرگ ۶ نفر شده است. به گزارش خبرگزاری ایسنا یکی از جانباختگان یک گردشگر بود که هنگام اسب سواری در فریدون‌ کنار بر اثر اصابت صاعقه دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.

خطوط برق، گاز و آب در تعدادی از شهرها به ویژه در نوشهر، چالوس و تنکابن قطع شده و سطح آب در خیابان‌ها و جاده‌ها بالا آمده است.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

عکس از خبرگزاری ایسنا

همچنین در اثر طوفان و وزش بادهای شدید تعدادی از درختان شکسته شده‌اند. خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که نیروهای امداد ۹۰۰ نفر را نجات داده و به اماکن امن منتقل کرده‌اند.

محمد آزاد، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران رامسر روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که میزان خسارت‌هایی که سیل برجا گذاشته «بسیار زیاد» است و «در شرایط فعلی نمی‌توان هیچ برآورد دقیقی» از آن داشت.

عکس از خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بحران استان مازنداران نیز در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از ساکنان مناطق سیل زده خواست تا از تردد در محل‌های ناامن خودداری کنند.

گفته می‌شود به دلیل بسته بودن جاده‌ها و ترافیک شدید، تعداد زیادی از گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به شمال ایران سفر کرده بودند قادر به بازگشت نیستند. با این وجود پروازهای فرودگاه ساری که پیش از این لغو شده بودند از صبح شنبه از سر گرفته شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سیل در جنوب فرانسه ۱۱ کشته بر جا گذاشت

بریتانیا برای نام‌گذاری طوفان‌ها از اسامی اسلامی استفاده می‌کند

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود