ویدئویی از خاشقجی و ۱۵ مظنون به «قتل» وی در استانبول

ویدئویی از خاشقجی و ۱۵ مظنون به «قتل» وی در استانبول
Copyright رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گفته می شود تصاویر منتشرشده ورود ۱۵ تبعه عربستانی به استانبول و سپس ساختمان کنسولگری عربستان را نشان می دهد.

آگهی

یکی از رسانه های ترکیه همزمان با انتشار تصاویر دوربین های مداربسته از جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان و ۱۵ تبعه عربستانی مظنون به قتل وی، روز چهارشنبه از شناسایی این افراد خبر داد.

روزنامه دیلی صباح روز چهارشنبه گزارش داد که ۱۵ فرد مظنون به دخالت در ناپدید شدن جمال خاشقجی را شناسایی کرده است. به گزارش این رسانه اتباع فوق عضو یک تیم اطلاعاتی عربستان بودند.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

جمال خاشقجی از روز دوم اکتبر (۱۰ مهر) و پس از ورود به ساختمان کنسولگری عربستان ناپدید شده است. او برای اخذ مدارکی برای طرح ازدواجش به کنسولگری رفته بود. نامزد او مدعی است که جمال خاشقجی هرگز از ساختمان خارج نشد.

گروهی از مقامات ترکیه بر این باور هستند که جمال خاشقجی داخل ساختمان کنسولگری به قتل رسیده است. به گفته آنها جسد این روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان قطعه قطعه شده و درون جعبه هایی قرار گرفته که از ساختمان خارج شده است.

از سوی دیگر گفته می شود تصاویر منتشرشده از دوربین های مداربسته که در روز دوم اکتبر به ثبت رسیده است ورود ۱۵ تبعه عربستانی به استانبول و سپس ساختمان کنسولگری عربستان را نشان می دهد.

به گزارش روزنامه دیلی صباح این ۱۵ نفر روز دوم اکتبر وارد فرودگاه آتاتورک استانبول شدند. این رسانه اشاره ای به منبع تصاویر و اطلاعات منتشر شده نکرده است.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تعویق سوپرجام ترکیه به دلیل مخالفت عربستان؛ اردوغان: ورزش را سیاسی نکنید

خلاء خروج آمریکا از منطقه؛ چرخش برد-برد اردوغان به سوی عربستان و امارات چگونه رقم خورد؟

عربستان سعودی برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند