دختری که با خاکستر جسد پدربزرگش کلوچه پخت

دختری که با خاکستر جسد پدربزرگش کلوچه پخت
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«متوجه دانه‌های ریز خاکستری در کلوچه شدم که زیر دندانم می‌رفت. مثل وقتی که بچه بودم و هنگام زمین خوردن، خاک توی دهانم می‌رفت. اما هیچ طعم عجیبی را حس نکردم.»

آگهی

دختری در آمریکا با خاکستر جسد پدربزرگ مرده‌اش کلوچه درست کرد.

پلیس دیویس واقع در ایالت کالیفرنیا از قول یک دختر نوجوان اعلام کرد که این محصل دبیرستانی مقداری از خاکستر جسد پدربزرگش را در درون کلوچه‌هایی که درست کرده گذاشته و آنها را به هم‌کلاسی‌هایش داده است. مقام‌های پلیس روز چهارشنبه ۲۵ مهر با اظهار تأسف در مورد اظهارات این دختر گفته‌اند که ادعای او به احتمال زیاد واقعیت دارد.

به گزارش رسانه‌های محلی، این دختر که دانش‌آموز «داوینچی چارتر آکادمی» شهر دیویس است و هویت او فاش نشده، چنین کاری را دانسته و عمدی انجام داده است. او به بعضی همکلاسی‌های خود گفته از «مواد مخصوصی» برای پختن کلوچه‌هایش استفاده کرده و دست کم نه نفر از همکلاسی‌های او از این کلوچه‌های شیرین خورده‌اند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

یکی از همکلاسی‌ها به نام اندی ناکس به پلیس گفته فکر می‌کرده این «مواد خاص» ماری‌جوانا باشد. او به پلیس گفته است: «متوجه دانه‌های ریز خاکستری در کلوچه شدم که زیر دندانم می‌رفت. مثل وقتی که بچه بودم و هنگام زمین خوردن، خاک توی دهانم می‌رفت. اما هیچ طعم عجیبی را حس نکردم.»

به گزارش تلویزیون محلی کی‌سی‌آر، با آن که تحقیقات اولیه منشأ انسانی خاکستر موجود در کلوچه‌ها را تأئید می‌کند، اما مقام‌های محلی گفته‌اند این رویداد هیچ خطری برای سلامت این نوجوانان به وجود نیاورده است.

اکنون مشکل پیش روی پلیس و مقام‌های قضایی این است که برای چنین رفتاری چه تنبیهی باید در نظر گرفت، زیرا چنین کاری در قانون مجازات کیفری کالیفرنیا به عنوان جرم در نظر گرفته نشده است.

پل دوروشوف، سخنگوی پلیس دیویس در این زمینه می‌گوید: «شاید بتوان جرم هتک حرمت مرده و جنایت بر میت را برای این کار در نظر گرفت. اما به احتمال زیاد «بر هم زدن نظم عمومی» به عنوان اتهام در این پرونده مطرح خواهد شد.

روزنامه لوس‌آنجلس تایمز به نقل از یکی از مسئولان مدرسه می‌نویسد که او ضمن اظهار تأسف در این زمینه از رسانه‌های محلی به دلیل بزرگ کردن یک «مسئله خانوادگی» انتقاد کرده است.

در آمریکا جسد مردگان بنا بر درخواست خانواده یا خودشان پیش از مرگ، می‌تواند سوزانده یا در خاک دفن شود.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نانوایی معروف در آلمان پس از ۹۰ سال به دنبال افزایش قیمت انرژی تعطیل می‌شود

مثله شدن هزاران جسد در سالن تشریح دانشگاه پاریس؛ برخی اسناد را دزدیدند

جسد مرد تنهای فرانسوی ۱۱ سال پس از مرگ در خانه‌اش پیدا شد