سومین شکست پیاپی رئال مادرید؛ بحران در اردوی کهکشهانی‌ها خانه کرده است

سومین شکست رئال مادرید؛ بحران در اردوی کهکشهانی ها خانه کرده است
سومین شکست رئال مادرید؛ بحران در اردوی کهکشهانی ها خانه کرده است
نگارش از Mehrdad Sadeghi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گل دقیقه ۷۲ مارسلو که نتوانست رئال را از سومین شکست پیاپی نجات دهد در عوض یک گل تاریخ ساز بود. رئال بدین ترتیب پس از هشت ساعت و یک دقیقه گل نزنی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا رکوردی در تاریخ ۱۱۶ ساله این باشگاه به ثبت برسد.

آگهی

نحسی بار دیگر به اردوی کهشکشانی ها بازگشته و آقای پرز حالا پشیمان از دست پخت ناشیانه پیش فصل خود برای رئال مادرید که دامن تیم ملی اسپانیا را نیز گرفت، به دنبال یک تکنیسین جدید است. بر اساس گمانه زنی رسانه های نزدیک به رئال مادرید تنها بیست و چهار ساعت تا پایان همکاری خولن لوپتگی و این باشگاه زمان باقی است.

سفید پوشان رئال که گویا پس از خروج کریستیانو رونالدو بردن و گل زدن را به کلی فراموش کرده اند بدترین شروع فصل سالهای اخیر را تجربه می کنند.

شاگردان لوپتگی روز شنبه با ثبت یک ناکامی دیگر اینبار در خانه به تیم میانه جدولی لوانته «نه» نگفتند تا سومین شکست پیاپی در کمال شگفتی به نامشان نوشته شود.

این شکست یک هفته پیش از ال کلاسیکو و در حالی رقم خورد که کهشکانی ها در بحرانی ترین وضعیت چند فصل خود باید در بارسلون به مصاف رقیب سنتی خود بروند. آنها بدین ترتیب پنجمین مسابقه بدون پیروزی خود را پشت سر گذاشتند و سومین شکست متوالی را اینبار در خانه متحمل شدند.

لوپتگی و شاگردانش با این باخت تحقیر آمیز و به جای گذاشتن رکوردی کم سابقه در گل نزدن طی بازیهای اخیر پا به عمق بحرانی گذاشته اند که پس از رکورد شکنی های سالهای قبل، گریبان این باشگاه را گرفته است.

دیدار رئال مادرید و لوانته از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر اسپانیا موسوم به «لالیگا» روز شنبه به میزبانی رئال در سانتیاگو برنابئو برگزار شد. در پایان، نیمه اول ۲ بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

«مورالس» و «مارتی» دو مهاجم تیم لوانته در دقایق ۷ و ۱۳ موفق به گشودن دروازه «کورتوا» شدند تا رئال با واگذار کردن نتیجه در نیمه اول به رخت کن برود.

در نیمه دوم مارسلو، مدافع برزیلی رئال در دقیقه ۷۲ یکی از گل ها را به ثمر رساند تا فاصله کمتر شود اما این گل برای سرخیو راموس و یارانش پایان کار بود زیرا دیگر نتوانستند حتی برای کسب یک نتیجه تساوی به دروازه تیم میهمان راهی یابند.

در حالی که شایعات و گمانه زنی ها در خصوص برکناری لوپتگی بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد تنها گلزن رئال در این دیدار معتقد است باید همچنان به آقای سرمربی فرصت داد. مارسلو، مدافع برزیلی رئال در این خصوص می گوید: «ما باید تمام راه را با سرمربی طی کنیم. او به روشنی همه چیز را برای ما تشریح می کند و تعامل بسیار خوبی با ما دارد. سخن گفتن از استخدام یک جایگزین به نظر بی انصافی است زیرا ما هنوز در ابتدای فصل هستیم. این همان بلایی است که روزنامه نگاران در ژانویه ۲۰۱۶ سر بنی تز آوردند. اینکه به او فرصت بیشتر ندهیم و همواره از لزوم استخدام یک مربی یا مهاجم دیگر سخن بگوییم به نظر من خیلی جالب نیست.»

گل دقیقه ۷۲ مارسلو که نتوانست رئال را از سومین شکست پیاپی نجات دهد در عوض یک گل تاریخ ساز بود. رئال بدین ترتیب پس از هشت ساعت و یک دقیقه گل نزنی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا رکوردی در تاریخ ۱۱۶ ساله این باشگاه به ثبت برسد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کهکشانی ها لقب سودآورترین باشگاه جهان را از آن خودکردند

لوکا مودریچ بهترین بازیکن فوتبال سال جهان شد

روبیالس در پرونده بوسه اجباری با خطر محکومیت به دو سال و نیم زندان روبرو است