تسلیت اردوغان و ملک سلمان به خانواده جمال خاشقجی

دیدار ملک سلمان و محمد بن سلمان با صالح و سهل خاشقجی
دیدار ملک سلمان و محمد بن سلمان با صالح و سهل خاشقجی Copyright خبرگزاری عربستان سعودی
Copyright خبرگزاری عربستان سعودی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گزارش همین منبع خبری «سهل و صلاح خاشقجی، برادر و پسر جمال خاشقجی از ابراز همدردی خادم حرمین شریفین و فرزندش والاحضرت ولیعهد بسیار تشکر کردند.»

آگهی

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اعلام کرد ملک سلمان و فرزندش محمد، ولیعهد سعودی پسر و برادر جمال خاشقجی را به حضور پذیرفتند.

خبرگزاری واس بدون انتشار جزئیات دیدار ملک سلمان، که از وی به‌عنوان «خادم حرمین شریفین» یاد می‌کنند نوشت: «پادشاه و ولیعهد مراتب تسلیت و ابراز همدردی خود را با خانواده خاشقجی اعلام کردند.»

به گزارش همین منبع خبری «سهل و صلاح خاشقجی، برادر و پسر جمال خاشقجی از ابراز همدردی خادم حرمین شریفین و فرزندش والاحضرت ولیعهد بسیار تشکر کردند.»

با وجود ابراز بی‌اطلاعی اولیه پادشاهی سعودی و متعاقب آن پذیرش مرگ جمال خاشقجی در کنسولگری این کشور، افکار عمومی جامعه جهانی فرضیه بی‌اطلاعی سران خاندان حاکم از این جنایت را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

همزمان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به خانواده جمال خاشقجی، روزنامه نگار مقتول در کنسولگری سعودی در استانبول تسلیت گفت.

ابراز همدردی آقای اردوغان با بازماندگان روزنامه نگار مقتول سعودی، ساعاتی پس از سخنرانی وی در پارلمان ترکیه صورت گرفت. آقای اردوغان خواستار محاکمه قاتلان جمال خاشقجی در ترکیه شده است.

بسیاری از رسانه‌های جهان و شمار قابل توجهی از کارشناسان مسائل امنیتی، محمد بن سلمان را یکی از مظنونان اصلی قتل خاشقجی می‌دانند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترکیه در مسیر بهبود روابط با مصر و عربستان؛ اردوغان با ملک سلمان گفت‌وگو کرد

محافظ پادشاه عربستان سعودی در جریان یک درگیری به ضرب گلوله کشته شد

عربستان: بانک‌هایی که «داووس در صحرا» را تحریم کردند، جریمه نمی‌کنیم